sal ek hierdie pyn oplos en goed lyk voor my werkvriende

in #geword7 years ago (edited)

O God, ek het die siektes wat jy vir jou dodelike dienaar laat vaar, saggies siek. "Hou stil terwyl jy steeds my werktafel tik, soveel as moontlik, sal ek hierdie pyn oplos en goed lyk voor my werortorkvriende, sodat niemand weet dat ek ' Ek sukkel teen hierdie pyn. My naam is Naima, nou werk ek in een uitgewery as een van die mees talentvolle skrywers. Skielik is die telefoon langsoing my grens, ja, dit was my bestuurder wat my onmiddellik ruimtelike toe gebel het.

Maar my In my voetspore voel dit vir my swaar en moeilik om te beweeg, totdat ek uiteindelik val, as dit nie Zaskia is wat hierdie toenemend swak liggaam hou nie, "MasyaAllah, Nai. Jou gesig is baie bleek, "het hy bekommerd." Dit is goed, Zas. Sukron ja, "het ek gesê toe ek terug geloop het. Maar my pyn was terug op my kop, wat my uiteindelik skielik laat skree het. Skielik het alles donker geword en ek kan nie onthou wat gebeur het nie.

Só het ek my oë oopgemaak lig in my kornea. Die atmosfeer van hierdie kamer is bekend, ja, hierdie hospitaal, ek het Zaskia met 'n puffy gesig gesien wat ek weet hy het net gehuil. Ek het hom gegroet, maar sy trane het weer gebreek. Ek probeer ook om my vriend te troos en te versterk. baie lief, ek hou daarvan en vra hom om my nie te vertel van my siekte aan enigiemand nie, insluitend my ouers en my suster, waarvoor ek nie so bekommerd was nie. En Zaskia het net geknik. Met 'n trae skuif klop ek op my deur. Ek haal diep asem en maak reg, kry Pa se skouer weer. Maar die nag het gelyk of die huis blyk te wees, tot die derde keer dat ek op die deur geklap het om deur Lia, my suster, geopen te word.

Hy het my gegroet met 'n glimlag daardie stap wat ek gevind het. Ek sê ook hallo en gaan dan, pas gaste kamer Pap 'n dadelik opgestaan ​​toe hy my gesien het. Hy was so kalm dat daar nie 'n teken was dat hy my sou skel nie. 'Hoe laat kom seun?' Sy het saggies gevra: "Naima ... Nai het net ngerangkum-roman tot-5, Pa voltooi." Daarom is Nai laat, "het ek gelieg. Pa lyk nog steeds kalm en glimlag. "Volgende keer, lief vir nuus eerste, seun. O ja, dit is die familie van Pak Yoga ou vriend Papa. Hulle het gekom om jou suster voor te stel," het Papa gesê. Ek het net uitgevind hoekom pappa so kalm is, ek het omgedraai en was verbaas om die man te sien. Ja hy Kak Yusril, die figuur van my verlede wat tot nou toe ek nie kan vergeet nie. Hy was so geskok soos ek was, en my kop het my gehaas en gesluit. My hande het hulle gegroet. "Dit is Naima ja, Tante weet nie jy is ook die dogter van mnr. Anwar nie," het tannie Mia gesê. Ek het nooit opgetree nie, hy onthou my nog, "jy lyk mooier ja, liefste," het hy geprys. "Naima, jy lyk bleek hoe gaan dit, kind?" Mama het geskud. "

Naima is goed, MA." Ek voel iets wat sal smelt, ek raak aan my neus en skrik omdat ek 'n neusbloed gehad het. Ek het my telling gesluit en my kamer na die badkamer gegaan. Nadat ek my sluier oopgemaak het, het ek my warm kop dadelik gespoel. Ek het gehoor die badkamerdeur klop en dit was Mama. Sodra die bloed nie weer uitkom nynateirerasakie, vervang ek my nat kleed met 'n badpak wat ek aan die badkamer se deur gehang het.

Sort:  

Hulle het gekom om jou suster voor te stel," het Papa gesê. Ek het net uitgevind hoekom pappa so kalm is, ek het omgedraai en was verbaas om die man te sien. Ja hy Kak Yusril, die figuur van my verlede wat tot nou toe ek nie kan vergeet nie. Hy was so geskok soos ek was, en my kop het my gehaas en gesluit. My hande het hulle gegroet. "Dit is Naima ja, Tante weet nie jy is ook die dogter van mnr. Anwar nie," het tannie Mia gesê. Ek het nooit opgetree nie, hy onthou my nog

Congratulations @tagihan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59