You are viewing a single comment's thread from:

RE: The many-sided world of roses. About why I'm treating my roses with a solution of copper sulfate.

in #gardening6 years ago

Взяв би і засадив би рослинами все подвір"я, але насправді скільки роботи вимагає це все. Знати як обрізати, підживити, утеплити..... Краса вимагає догляду ! Гарний пост.

Sort:  

На самом деле, роза неприхотливое растение, главное не допустить разрастание шиповника. У моего дяди внезапно умерла жена, а она очень любила розы и их было много в их саду. Дядя совершенно о них забыл на те 9 лет, что пережил свою жену. Я забрала розы в свой сад и была удивлена, что они были совершенно здоровыми!

Уявляю, який гарний у вас сад. Що найцікавіше, що я люблю троянди лише, коли ростуть і квітнуть в садах. А в букетах я не так ними захоплююсь.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45