Defiance (#1) - Tworzenie postaci i samouczek

in #gaming6 years ago


Cześć, witam w pierwszym odcinku z gry Defiance na tym kanale, myślę, że razem ze mną będziesz się świetnie bawić w świecie mutantów, robotów, ogromnych robalów i wielu więcej nie znanych kreatur.

Jeśli odcinek spodobał Ci się nie zapomnij go ocenić, motywuje mnie to do robienie dalszych odcinków i informuję, iż nie robię tego na darmo.

Cały czas pracuję nad jakością wideo i robię wszystko co w mojej mocy by była ona jak najlepsza.

A więc zapraszam Cię do zwiedzania tego nieznanego świata razem ze mną i gościem który pojawi się od drugiego odcinka, pozdrawiam :)


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Pamiętam jak chciałem sobie sprawdzić tą grę ale jakoś nigdy nie doszło to do skutku, teraz mi o niej przypomniałeś i fajnie że jest gdzie to obejrzeć ;) Mogę Cię jeszcze zaprosić do mnie na kanał, może coś Ci przypadnie do gustu, pozdrawiam :D

Chętnie zajrzę! Cieszę się że mogłem Ci o niej przypomnieć

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65355.38
ETH 2656.67
USDT 1.00
SBD 2.87