You are viewing a single comment's thread from:

RE: My gaming history #3: Game consoles

in #gaming6 years ago

Pokud se tomu tak dá říkat, tak já hrávala na ,,konzoli" tetris jako malá, a strávila jsem na tom hodiny....dny...noci... okej tak týdny no :D Moje nejoblíbenější hra. V té době byl můj největší problém, že došli baterie :D Potom jsem přešla i na Jen počkej zajíci chytání vajíček a tamagochi jsem nechala doma, když jsem šla do školy, aby mi nepípalo a došla jsem domů a bylo mrtvé. Babička ho asi zapomněla nakrmit :D

Sort:  

Taky bych tomu neříkala konzole, ale kam jinam to zařadit :D S Brick Game jsem propařila celé prázdniny u babičky, když mi bylo zrovna blbé jen sedět celou dobu u počítače. Tetris nebyl úplně můj favorit, ale občas na něj došlo taky. A hádej, kde jsem přišla k Jen počkej zajíci. Taky u babičky. Vím že jsem narazila ještě na podobnou hru s chobotnicí, ale ta asi nikdy neměla baterky, takže jsem si ji nezahrála :(

A teď mám doma dvě živé Tamagotchi a jsou to občas taky docela otravná pípátka. Akorát to pípání znamená pravý opak umírání :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60500.53
ETH 2341.18
USDT 1.00
SBD 2.53