[Game Review] - My Time At Portia: Let's Go Gardening [NLD]

in #gaming7 years ago


[afbeeldingsbron]

hallo de steemians die ik echt respecteer en ik hoop echt dat jullie altijd gezond zijn omdat gezondheid duurder is dan wat dan ook, ontmoet me weer @gameauthority, deze keer zal ik mijn ervaring delen over de game My Time At Portia, begon ik dit spel te spelen. herinnerde games die ik speelde in de PSX-console is de oogst maan terug naar de natuur, een spel dat mijn dagen dagen kan duren om dit te spelen, en deze game is ook een favoriet van veel mensen in 1999 geleden. My Time At Portia is heel anders dan de oogstmaan terug naar de natuur die zich in de PSX bevindt omdat in dit spel het 3D-systeem met een zeer goede kwaliteit is gebruikt. Ik weet niet dat dit spel het begin is om in consol te zitten wat, dit spel in het bijzonder om te zetten voor pc-gebruikers. Ze zijn dol op landbouwsimulators zoals My Time At Portia.

we beginnen met het spelen van dit spel we zullen de weg nemen met de burgemeester die in de stad is, omdat we daarmee de plek kunnen kennen waar we informatie of goederen kunnen krijgen die we nodig hebben zoals eten, materialen en nog veel meer, oja .. deze game brengt ook de open wereld RPG, en in dit spel wordt de kaart zo breed gepresenteerd dat we naast tuinieren ook op wilde dieren kunnen jagen en absoluut een heel interessant item kunnen krijgen, en hier kunnen we ook smeden alleen voor zelfbescherming zoals zwaarden of bijlen en kan ook worden gebruikt voor tuinieren, nadat ik deze game heb gespeeld, is het voldoende om me het verleden te laten herinneren aan het spel dat ik ooit heb gekozen, dat is oogstmaan, misschien zal in de toekomst My Time At Portia-game worden gemaakt een ander vervolg dat interessant zal zijn.



[afbeeldingsbron]

in dit spel wordt mijnen echt uniek gemaakt, omdat met behulp van terraforming en met dit systeem ook schattenjacht zeer goed wordt omdat. en in de mijnen zullen we ook een aantal kleurverschillen kennen. Zoals Terraria laat de kleur van de grond de ingrediënten zien die we krijgen. en ik vind het hier niet leuk om in deze mijn te komen die we duur moeten betalen om in de mijn te komen, maar ik ben van mening dat het geen belemmering is, omdat het in de mijnbouw niet zal teleurstellen omdat er veel goud binnenin zal zijn. zijn unieke eigenschappen in dit spel zijn twee soorten mijnwerkers, de eerste mijn om materialen te verzamelen en mijnen te bemachtigen tot twee om de monsters te bevechten en het geld en andere materialen krijgen. Ik vind dit systeem erg leuk, dus we kunnen elke dag onze strijd kiezen om dit spel te spelen.



[afbeeldingsbron]

de andere uniciteit van deze game ligt ook in de inventaris, ziet er misschien gewoon uit, maar hier kunnen we een handboek of een handleiding vinden die ons helpt om wat materiaal in een item zoals huismateriaal, auto en andere crafting place te maken, en zeker alle spullen die we in de kerker krijgen, of we kunnen een mengintari-territorium samenbrengen dat we niet hebben verkend, zoals ik al eerder zei. Zijn spel is niet alleen tuinieren, maar deze game biedt een uniek avontuur en natuurlijk met een leuk display kan de hoofdpersoon dit ook we geven het pantser of de kleding om er interessant uit te zien, interessant genoeg om dit spel te spelen om de vrije tijd te vullen waardoor je je verveelt met de game-genreoorlog of RPG waardoor het brein harder werkt. oke we gaan terug naar het onderwerp van conversatie is nog steeds rond de inventaris erin, er is ook qouest die ons echt helpt om de missie te voltooien en er is een minikaart die ons helpt met alle bestaande iconen, erg interessant.

dus de conclusie van sommige van mijn reviews eerder is dat dit spel erg interessant is om het te spelen, maar in deze game kunnen er nog steeds veel bugs zitten, omdat deze game nog steeds alpha, tp is, voor zover ik het spel speel, deze game voelt nog steeds erg geniet van het spelen van dit spel verbruikt niet veel RAM of VGA dus voor minimale specificaties kan pum dit spel nog steeds goed spelen, dit spel zal mijn review opnieuw zijn nadat ik het nog verder speel, omdat ik over een paar dagen dit spel speel dat ik soms vergeet eet, hahaha, nou ja, veel van mij vanavond kan nuttig zijn, en later zal ik deze game tips geven om het makkelijker te maken om het te spelen en om gemakkelijker een goed item te krijgen.



[afbeeldingsbron]

Post-apocalyptisch leven lijkt meestal stressvol, maar het ziet er eigenlijk best vrolijk uit in My Time At Portia, een nieuwe Stardew Valley-achtige 'craft-o-explore-a-life'-sim RPG die vandaag vroeg toegang krijgt. Zeker, de skyline is bezaaid met overwoekerde wolkenkrabbers en de kerkers onder de biomechanische monsters van het herenhuis, maar afgezien daarvan ziet het er aangenaam genoeg uit als we boerderij bedrijven, knutselen, vrienden maken en zo. De volledige versie is later dit jaar verkrijgbaar - en daar wacht ik liever zelf op, zoals ik gewoonlijk met singleplayer-games, maar als je nu naar Portia wilt, kun je dat. Het heeft ook een oud-achtige demo om als eerste te proberen.

Het einde van de wereld zoals we die kennen, kwam en ging en iedereen voelt zich goed. My Time At Portia laat ons de oude werkplaats van onze vader bezoeken om het over te nemen en weer op te bouwen, zoals een ander landbouwspel dat je nu misschien doet. We zullen knutselen, boerderijen, mijnen, vissen, vrienden worden, verliefd worden, vechten, naar festivals gaan en deelnemen aan andere Stardew / Harvest Moon-y-activiteiten.

Volgens ontwikkelaars van Pathea Games wordt verwacht dat My Time At Portia in ongeveer negen maanden goed zal starten. Ze schatten dat het aanwezig is "tot 25 uur aan inhoud, met veel te maken, een enorme hoeveelheid verhaal, opdrachten om te vervullen en gebieden om te verkennen." In de loop van vroege toegang zijn ze van plan nieuwe gebieden, commissies, side-quests, storybits en minigames, evenals het vermogen om dieren te verhogen en te berijden. Eerlijk gezegd ben ik niet geïnteresseerd totdat ik een koe kan besturen.

Als je dat nu wilt, is My Time At Portia £ 16 / € 20 / $ 20 op Steam Early Access. Het is uitgegeven door Team17, de Worms-mensen. Een oude alpha-versie is nog steeds beschikbaar om Steam en Itch te proberen.

-Best Regard @gameauthority-


tumblr_npn091b6f61t3fd6go1_500.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60704.11
ETH 2452.38
USDT 1.00
SBD 2.62