Doom oyunu Bir zamanlar oynardım

in #gaming6 years ago

 Doom oyunu Bir zamanlar oynardım

TR:

Bir zamanlar bu oyunu 6600 cift sıfır nokie telefona yüklemişdim sanırım ama oyunda bişey anlamdım aslında güzel bir oyun ama grafik bakımında okadar iyi sayılmaz dı sonuca eski bir oyun oldugunu söyleyebilirim.

Bu arada emulator ile oynamışdım ama eskiden baya nostalaji oyunlar vardı..

EN:

Doom is a FPS type game designed by id Software in 1993. It  is thought to have been installed on floppy disks in the market, but  due to the widespread availability of internet access, it has been  estimated that it has been installed on approximately 50 million  computers. 

Sort:  

I love Doom.

bu oyunu bende oynadım yanılmıyorsam fps tarzı bir oyun .

bence okadar bir oyun degildi mario efsaneydi bence :)

bende oynamışdım ama iyi degildi ama güzeldi yinede.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64071.08
ETH 2763.75
USDT 1.00
SBD 2.66