Chrono Trigger - Gameplay #16 "WIELKIE JASZCZURY"

in #gameplay6 years ago


Witam wszystkich, bardzo serdecznie w nowym odcinku. Miło mi, że z każdym odcinkiem rośnie grono moich obserwatorów – oby tak dalej :) Co do dzisiejszego odcinka, sprawy nieco się skomplikowały i zostaliśmy uwięzieni w „czasach dinozaurów” :) W jaki sposób poradzi sobie z tym nasza drużyna? Oglądajcie :)


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Widzę, że Marle nie przypadła Ci do gustu? :) Z tego co pamiętam, to ona jest najlepszą healerką w grze. Dla mnie razem z Aylą tworzą najlepszą skład :)

Jak na razie będę chciał zrobić drużynę składającą się z
Robo - healer
Ayla - dmg
Chrono - Piorun i dmg
czytałem, że właśnie te postaci dobrze uzbrojone potrafią "wykręcać" największe obrażenia. Ale może faktycznie spróbuję z Marle i Aylą o ile mają jakieś fajne potrójne techniki :)

Przyznam się, że ostatni raz w Chrono Trigger grałem dobre 10 lat temu i nie pamiętam dokładnie jak sprawa wygląda. Jednak wydaje mi się, że na pewno jakieś potrójne techniki się znajdą :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69692.63
ETH 3775.19
USDT 1.00
SBD 3.76