Pomysł na siebie, mój kanał cele/plany. [PL]steemCreated with Sketch.

in #game6 years ago (edited)

[PL]

Witam na moim blogu, pierwszym #1 blogu! @eryxoon

Krótko na wstępie,

kim jestem i co tu robię?

  • Jestem Artur i mam 20 lat, pojawiłem się na stronie za pośrednictwem kanału @carrioner
    zapoznałem się z nią, i postanowiłem tu zostać na dłużej.

czym się zajmujesz i jakie masz plany wobec ów strony?

  • Na co dzień dużo czasu spędzam przed komputerem, a głównym zajęciem jest surfowanie w internecie i granie w gry. Moją pasją i zainteresowaniem są stream'y (oglądanie ich i samo stream'owanie). Więc postanowiłem dołączyć do społeczności #steemit i tu zacząć swoją karierę na D'live - https://dlive.io/@eryxoon. Wykorzystując swój wolny czas i potencjał, przyjemne z pożytecznym!

czy stream'owałeś już wcześniej? jak tak, to gdzie?

  • Nie, nie zdarzyło mi się wcześniej. Żadna platforma nie była odpowiednia dla mnie. Tutaj jest zupełnie inaczej, tutaj czuję zadowolenie i chęci do pracy. Postanawiam tutaj, stawiać swoje pierwsze kroki.

więc zamierzasz głównie stream'ować?

  • Tak, będą się pojawiać głównie live'y i blogi na temat gier!

kiedy będą pojawiały się stream'y?

  • Przeważnie w weekendy, od Pt-Niedz. W godzinach po południowych!

w jakie gry zamierzasz grać?

  • Przeważnie będzie to #Fortnite i #GTA5. W czerwcu rusza nowy projekt, dotyczący RP (RolePlay) w Gta5 z możliwością łatwiejszego dostępu do serwera (Polski serwer, więcej slotów). Aktualnie nie ma takiej możliwości. Pojawią się również inne nowsze lub nowe tytuły które mnie zaciekawią, Custom! więcej już w kolejnym blogu.

Powiesz coś więcej o sobie?

  • Więcej dowiesz się na Live, chętnie czytam czat, więc zapraszam Cię bardzo serdecznie. Będziemy mogli się bliżej poznać!

34455628_1522791264516670_3071441253510938624_n.jpg

Wsparcie / Support

Nie przedłużając, jeśli tu dotarłeś i moja osoba @eryxoon Cię zainteresowała lub polubiłeś mnie i moje live'y, blogi, możesz wesprzeć mnie w następujący sposób! :

W ten sposób zachęcasz mnie do pracy, nad sobą oraz jakością przedstawianego produktu, jak i materiału!
Realizując jednocześnie moje marzenia stream'erskie. Razem tworzymy przyszłość!

Sort:  

Congratulations @eryxoon! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29