O deterioro da Sanidade Galega

in #galiza7 years ago

A presenza da cadeira de rodas abandoada desazonoume.
De pronto sentín como se o público non fora de ninguén, que ninguén se preocupara polo noso patrimonio.
A cadeira de rodas, estaba ó pe de rúa, a mais de 30 metros da entrada do hospital.
Algo falla. Se os materiais non merecen coidado, onde e cómo imos curar as humanas?

cadeira_rodas.jpg

Cadeira de Rodas, por @freyman. Hospital Álvaro Cunqueiro. Xuño 2017. Creative Commons share a like

Sort:  

É, meu amigo, isso é um problema crônico. E sua pergunta é bem pertinente: se não cuidamos das coisas, como cuidar das pessoas? Triste realidade!

Creo que non é solo neste país onde o público está abandoado.
Entendo que a administración (a miña, polo menos) fai deixación de funcións en canto á servizos básicos como a educación e a sanidade. Nin falar quero do desmantelamento do Sistema Público das Pensións, gran parte de cuxos fondos foron parar ó Rescate Bancario.
Mais o pior ven sendo, entendo eu, que os contribuintes creamos en geral que o público non é de ninguén, cando a concencia social empeza por CREER e FACER que o público é de todas.

Exatamente isso, o público é de todos. Essa postura e conhecimento não é difundida em nenhum lugar, nem mesmo no seio familiar. Quando eu ainda trabalhava como professor de escola estadual, sempre escutava meus alunos dizendo que não se incomodavam em não cuidar das coisas da escola, porque era pública. De muitas formas eu tentei colocar na cabecinha daquelas crianças que aquilo era "público", mas que todos nós pagávamos impostos para que eles tivessem aquilo que era "grauito". Enfim, foi difícil, mas eu consegui plantar algumas sementinhas em alguns corações.

Creio que em muitos lugares, e com relação a muitas situações, andamos na contramão e não temos sucesso. Um dia, todos terão consciência de suas atitudes, mas acho que não estaremos mais disfrutando desta encarnação na Terra para vermos as mudanças.

Sementemos nas tan fértiles cabezinhas !!! (e tamén nas mais áridas e obtusas "cabezotas" ...
Pode ser que a semente medre fora deste karma noso, como di.... mais sementemos. Algun froito nacerá forte e espallará a semente do respeto polo colectivo. (Dende a nai Gaia, ata as pequenas coisas).
Saúde.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46