Festa da Cereixa / cereija no Barrio

in #galego7 years ago

Como cada ano dende fai nada menos que 32 anos, na primeira semana de xuño celebrase a festa da cereija no noso barrio.

A organización deixa nas mans dos cativos o diseño-design dos cartaces promocionais da festa. Estes son os que vos traio eiquí.

3_artisitico.jpg


2_artisitico.jpg


2_anunciador.jpg


1_artisitico.jpg



cereixas_lonxe.jpg

Cereixas. Imaxe propia. Licenza CC share a like.


cereixas_perto.jpg

Cereixas. Imaxe propia. Licenza CC share a like.

Sinatura_200_px.png

Grazas por leerme, acompañarme, upvote e partillar.

eu_corazon_steemit_749px.png

Sort:  

Eu AMO cereja, pena que aqui não temos assim tão fácil pelas ruas como na Europa. Ah, uma pena! Lembro-me quando morei na Alemanha e tinha cereja por todos os lugares e podíamos pegar dos pés. Eu me senti uma criança àquela época. Obrigado pelas memórias a partir de sua publicação @freyman! (Lindo os trabalhos artísticos das crianças! Amei todos!)

É unha froita deliciosa... Gosto do deporte de agabear (subir) ás árbores para apañalas, e baixar delas co bandullo tan cheo como o caldeiro....
Ahhh !! A edade xa non me deixa facer todas as toleiras que quixera!!
Felicitarei as crianças da súa parte!!
Apertas, @manandezo.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59634.42
ETH 3191.92
USDT 1.00
SBD 2.45