Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

@traf,
Don't give up man!Only one day you must awake them with full energy! Then they will learn the lesson :D

Traffy, obviously I hate to being a parent too :D

Cheers~

·

hmm by one day, you mean today

·

Wow fantastic funny post...sir but I really liked it

You can take revenge like this, when they grow up... be patient

·

gotta be careful not to hit your head on the roof

·

haha nailed it😂😂😛😛

Lol it so much worse when someone is hogging the pillow


src

·

ya it's either the wife or the dog or the cat or the goldfish...

·

Lol. Dog is like "wake the f up! Don't you touch my damn pillow"

Too bad they can't bottle up that energy and sell it. I don't know how a four year old can just wake up at the crack of dawn like nothing and start bouncing around the house before I lazily slide put of bed to down 10 shots of espresso just so I have the energy to make a slice of toast.

·

i dunno if people are too keen to buy a bottle of 'kid's energy'

Lol, my energetic level is also always the maximum for a child, hahaha

·

eww diapers look full

·

"kids"

traf, when my wife leaves me alone with the children, I always show my maximum level, LoL

·

ya, that's me minding them by the pool

There is a common saying, "If you grind too much at night, you wake too slow in the morning"

Tell me about it, seems like they run on petrol, get never tired

·

Tell me about it,
Seems like they run on petrol,
Get never tired

                 - justsayings


I'm a bot. I detect haiku.

sleeeeep

Haha! While I have no kids, I do have a yorkie that has more energy than 4 kids put together!

Saturday morning is the worst.

I wish I had something good to say.

The best I can do is don't expect them to do anything except follow your bad habits. Every once and a while they will surprise you.

·

Yeah, I agree. You wait all week for Saturday, just to be all fucked up

·
·

Yeah and now I caught a cold on top of that. When I was a kid my parents would say, "Watch Saturday morning cartoons." But my kids want to "do" something.

Sometimes I'm so excited about my team that I forget that I became a mother :)

·

that kid will get issues

Hahaha amazing funny @traf...
But I really liked it

Nice bro... Cute puppy...

hahah you need to increase the energy level lol

Can I please take a nap. Baby why

giphy (6).gif

·

A brutal fight of polar bears

Lol. I agree with you that my energetic level is weaker than the child. But the same thing did not increase the mind :)