Live Streaming

in funny •  25 days ago

Oh look, your mom is live streaming again
And it looks like she's going for a record too :p

gif from giphy

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  Trending

If your mum was a magician her name would be David Cockerfield specialising in making things disappear!

·

well if they sawed your mom in half she'd only be slightly larger than the average woman

Lol I see she takes after your nan. I'm a bit worries about your pop though


src

·

my pops gets used as a strap on sometimes

Lol. When your mother did not notice that there is already a live broadcast :))

·

she definitely has the same white stains around her mouth
i can tell you that

I thought we was gonna get rid a da Yo mamma series but since you at it:


Yo mama is so fat that when she gets in an elevator


it HAS to go DOWN!

·

puts arms around back of head doesn't go down as much as your mama :p

oh that was a live stream? i thought it was her audition for the remake of debbie does dallas

·

haha I'm old but I'm not old enough to get that reference
doesn't happen often enough these days, so I appreciate this experience

Yeah she s my mom.. usually she tries to break a new record..Eat as much jam as you can with chopsticks in one minute..

About US all time steemit with should if our life many beautiful will is expected it to the top of relationship with the need to

Lol, this is a live webcast of the blog from my girlfriend's mom "How to reduce stress without leaving home", ha ha ha :D

hahaha.... very nice funny...
I like it this all funny.
Thanks for sharing valuable post...

haha so funny.thanks for share

entertainment

hehehe...nice funny..
I love funny..

These “mukbang stars” or BJs (broadcast jockeys) are neither chefs nor restaurateurs; they are ordinary people (maybe good-looking or funny), yet earning up

Live stream of the reddit server room

y’all mind if i

Funny Pics

very funny
ffffff.gif

fire_cracker_funny

looks very funny..doing the right. haha.keep it up

Bored Am GIF

Felony Charles Bennett is live streaming right now and talking to fans

Starting with Telegram 4.4, you can broadcast your
89052c9f12dbb51f7b.jpg

Funny gifs and best gifs of the internet

21 Best GIFs Of All Time Of The Week

Wow that's great funny.
I like this funny.

he he
So beautiful funny.

A lone rimshot echoing somewhere in the distance.

Funny Rat Won't share milk with the cat
Um5TRi8.gif

Funny Cat and rats
giphy (4).gif

Very funny meme

When i want to live stream what the happened
image_search_1524661853264.gif

Hahaha very nice funny
I like it meme😃😃😃

LOL @traf, in fact, the recording has been going on for a long time and I think that such a mother will definitely leave anyone without a penny :D

right metter show it and allso funny...

When our mother is broadcast live, we sit down opposite the TV and repeat after her :))

friends mom dance live streaming be like

don't be dirty ! there was only single man in live Lol....

Online Live VS Reality :D

Ohahah, this is a very interesting fact, I like your post.its so funny

Now I'm second-guessing why my mom would always make me eat my veggies.

OOh It is verry funny ......If your mum was a magician her name would be David Cockerfield specialising in making things disappear!!!!!!!!!!!!!