Dzień języka hiszpańskiego/Spanish language day

in #funny6 years ago

WP_20180423_11_17_42_Pro.jpg

Hej

Nie wiem czy wy też tak macie, ale ja tak mam, że pewne rzeczy lubię bardziej inne mniej a jeszcze inne mogą nie istnieć. U mnie tyczy się to owoców. Lubię owoce, szczególnie świeże. Ale jest jeden owoc, który kocham od dawna i nie mogę bez niego istnieć. Sezon już się na nie kończy niestety, ale jeszcze dzisiaj zjadłam pyszną soczystą pomarańcze. Tak moje ukochane owoce to pomarańcze. W ogóle lubię wszystko o pomarańczowym smaku. Wiadomo że najlepsze będą same owoce i jak przychodzi na nie sezon to wierzcie mi ale kupuje kilogramami. Nigdy nie byłam w Hiszpanii skąd pochodzą najsmaczniejsze pomarańcze, ale jest to kraj na mojej mapie marzeń. A dzisiaj zapraszam do świętowania pomarańczami, jeszcze są smaczne, chociaż to ostatnie podrygi.

Hi

I do not know if you also have it, but I do, that some things I like more less and others may not exist. For me, this applies to fruit. I like fruit, especially fresh. But there is one fruit I have loved for a long time and I can not exist without it. Season is already ending unfortunately, but still today I ate a delicious juicy orange. Yes, my beloved fruits are oranges. In general, I like everything about orange flavor. It is known that the best will be the fruits themselves and when it comes to the season, believe me but buy kilograms. I have never been to Spain where the tastiest oranges come from, but this is a country on my dream map. And today I invite you to celebrate with oranges, they are still tasty, although these are the last ones.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66