Volvo kontrowersyjna reklama technologii Autonomous DrivingsteemCreated with Sketch.

in #funny7 years ago

Hej chciałem się z Wami podzielić dość kontrowersyjną a jednocześnie zabawną reklamą Volvo. Mimo że premierę miała już ładnych parę miesięcy temu to dopiero niedawno miałem okazję ją zobaczyć pierwszy raz. A z racji tego, że pracuję w branży motoryzacyjnej a dokładnie właśnie w obszarze safety, to tym bardziej podoba mi się poniższy filmik.

Sama technologia Autonomous Driving jest rozwijana wspólnie z firmą, w której ja pracuję. Wiem też, że Volvo w swojej wizji chce sprzedawać samochody, których ludzie nie będą ginąć w ogóle. I tak oprócz pasywnych systemów bezpieczeństwa jak pasy i poduszki powietrzne, inżynierzy w Volvo i Autolivie pracują nad technologiami aktywnymi zapobiegającymi wypadkom. Wszelkiego rodzaju radary wykrywające przeszkody, czujniki aktywności kierowcy oraz inne zabezpieczenia mają wyeliminować możliwość śmiertelnego wypadku. Oczywiście jest to tylko pewna wizja, do której dąży firma i pewnie minie jeszcze trochę czasu aż się ona ziści.
Wracając do filmiku, co Wy myślicie o takiej formie promocji technologii Volvo? Trafia do Was taka forma, czy jednak żarty ze śmierci są zbyt kontrowersyjne?


Jeśli lubisz moje posty to GŁOSUJ, UDOSTĘPNIAJ i ŚLEDŹ mój profil @LIPSZCZAK

Sort:  

Volvo ma i bardzo piękne reklamy i bardzo kontrowersyjne. Mam mieszane uczucia, chociaż w sumie podoba mi się przesłanie tej reklamy.

zgadzam się, wszak zginąć można wszędzie, a Volvo chce nam pokazać że oni robią wszystko aby powodem nie był samochód. Reklama bardzo dobrze zrobiona, szokująca ale i zaskakująca na koniec. Mi się podoba :)

Nie wierzę, że to oficjalna reklama Volvo :D

a jednak :)

Heheh super reklama :D
Czarny humor jest spoko :D

Volvo zna sie na reklamie, pamietacie jak wirusowo rozeszla sie ta z Van Dammem? ile przerobek powstalo w internetach....

Dla mnie to jest bardziej taki śmieszny czarny humor niż jakaś kontrowersja. Przecież codziennie w gazetach piszą o różnych śmierciach.

Wydaje mi się, że czarny humor zawsze jest trochę kontrowersyjny. Żartowanie z samobójców wydaje mi się też lekko kontrowersyjne. Oczywiście nie uważam tego za coś złego, bo tutaj jest to odpowiednio wyważone i nie ma przegięcia, aczkolwiek reklama lekko szokuje, szczególnie gdy reklamuje system bezpieczeństwa :) P.S muszę się przelogować - to ja Lipszczak :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63439.39
ETH 2545.40
USDT 1.00
SBD 2.66