You are viewing a single comment's thread from:

RE: RO-EN. Lansare proiect @hopefundraise, Fabrica de Sperante - The @hopefundraise project, The Factory of Hopes

Mi s.a rupt sufletul sa aflu că a încetat din viață Ana.. 😔
Și eu m.am implicat intr.o astfel de situație pentru sora unei prietene, am organizat tot felul de spectacole caritabile (teatru, aerobic, concert, târguri) unde toți banii strânși erau donati pentru fetița insa nu am reușit să strângem toți banii care erau o suma imensa.. 65.000€..
Mă bucur să văd că ai inițiat proiectul respectiv și sper sa ai succes cu el, este foarte important sa ii ajutam pe cei cu mai puține șanse și posibilități decât noi..

Sort:  

Multumesc mult Gabriela ! Sper si eu sa vad cat mai multa implicare si sa fie un proiect de succes care sa isi duca la indeplinire misiunea. Si in cazul Anei trebuiau stransi in jur de 30 000 intr-un timp destul de scurt. Cancerul nu asteapta dupa oameni din pacate.

Da..îmi pare foarte rău.. dar sper să reușești să salvezi alte vieți prin cadrul proiectului..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62260.20
ETH 2431.98
USDT 1.00
SBD 2.64