You are viewing a single comment's thread from:

RE: RO-EN. Lansare proiect @hopefundraise, Fabrica de Sperante - The @hopefundraise project, The Factory of Hopes

in #fundraising6 years ago

Asa si eu, am preferat sa nu aduc pe nimeni daca este adus fortat. Trebuie sa fie oameni care sa realizeze ca Steemit vine in intampinarea lor. In general prefer oameni care vor sa dea ceva comunitatii si nu care vor ceva, dar asta este mai greu, iar ONG-urile pe care le-am abordat inca nu au prins lucrul asta.. asta e..

Sort:  

E foarte greu. Eu am reusit sa conving doar oameni care nu au neaparat o pasiune pentru scris, ci mai degraba au ales sa se lase convinsi ca au ceva de castigat din Steemit si ca este relativ usor. Noi stim totusi ca fara munca nu se poate si de asemenea si fara pasiune nu tine foarte mult.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62622.35
ETH 2442.15
USDT 1.00
SBD 2.64