I also created the Youtube channel :)

in #fundition5 years ago

Merhabalar. Yeni ve güzel haberlerle karşınızdayım. Dün gece itibariyle artık youtube 'a da video atmaya başladık. Yayında bu haberi verdikten sonra çok güzel geri dönüşler aldım. Video editlemek ve telif haklarına dikkat ederek içerik oluşturmak tahmin ettiğimden çok daha zor çıktı. Fakat aldığım geri dönüşler beni heveslendirdi. Umarım Youtube da kısa sürede yükseliriz. Bunun haricinde twitch yayınlarımda son 2 günde olağanüstü izlenme artışı yaşıyorum. Umarım hep böyle devam eder. Aşağıya yayından bir klip, yayın özeti, yayın istatistikleri ve yeni youtube kanalımı paylaşıyorum. Sizleri de bekliyorum. Görüşmek üzere :)

Günün Klibi
https://clips.twitch.tv/CorrectFrozenThymeDAESuppy

Yayın Özeti

Yayın İstatistikleri (son 2 gün)

19.03.png

20.03.png

Vee Youtube kanalımız :) (Hala tadilatta :] )

https://www.youtube.com/channel/UCTZ2pUfvTbmi7Zwt_bT2q0Q?view_as=subscriber

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63743.08
ETH 2657.15
USDT 1.00
SBD 2.87