2018 algus.steemCreated with Sketch.

in #fun7 years ago (edited)

Tervist!

Kuidas Teie 2018 aasta algas? Pauguga või mitte? Seltskonnaga või mitte? Enda alguse kohta saan öelda niipalju, et liigne alkohol võib uue aasta 1. tunnid suht ära rikkuda. Siiamaani arvamusel, et alkohol pole minule, ja sain sellele taaskord kinnitust. Aga mis siis õigupoolest juhtus?
Põhimõtteliselt vana aasta veetsin oma sõpradega koos. Toimus kerge meeting korvpalli väljakul, kus siis meie omad joped kohale ujusid ja siis sujuvalt käisime poes, et midagi juua võtta. Kokku oli meid vist ca 9-10 inimest, seega nagu pisike gang. Tagant vaadates oli päris veider, aga enamus liikusisid sellel ööl kampades. Jõudsime siis Maxima ette ja pandi kokku raha ja alkohol, mida osta. Mina olen juba suht kõik aastavahetused võtnud kainena vastu ja tegin ka seda seekord. Seega, mina raha vahele ei pannud. Kui üks kuttidest läks poodi käed tühjana, siis väljus ta sealt ca 4-5 pudeliga + 2 coca pudeliga. Liikusime siis ühe tuttava poole, kus pidi toimuma "soojendus". Ütleme nii, et tuba oli väike ja istumisruumi nagu väga polnudki. Kuna seltskonda ilmus hiljem ka üks tüdruk, kes oli siis ainuke tüdruk ja tal ilmselt oli suht veider olla nii 10 kuti keskes, sest nagu fakt on see, et kui keegi on alkoholi joonud, siis on lihtne tulema nilbed jutud ja värki. Aga ta oli tubli, nagu tüdrukud vist alati seda on - kannatas ära. Aga kuna tuba oli aus, siis tehti käepärastest vahenditest laud, selleks korraks oli valitud riiul ja sinna peale laotati siis kruusid ja värki. Ja siis need sisse kallamised algasid. Tüüpiline nagu ikka ühe joomingu käigus juhtuda võib, on see, et alati leidub inime(sed)ne, kes suudab mõne joogi ümber ajada. Nii juhtus ka siin. Võin nii palju öelda, et ma olin õnnelik, et ma olin seltskonna kõige kainem inimene ja suutsin adekvaatselt mõelda ja värki. Sest jamh. Me ju teame, et alkohol on vaid nendele, kes oskavad sellega ümber käia - lihtne on tulema need, kes ennast suht 15 minutiga nokki joovad ja tahavad mõtlematuid asju teha. Seega. Jamh. Ilmselt inimene, kes on korra olnud olukorras, kus ta peab panema mõnele mõistuse pähe, aga alkohol nagu väga ei taha aktsepteerida seda, siis see pole väga vinge tunne. Aga i love it.
Ning siis jõudsime järeldusele, et oleks tark kodust ära minna, kuna keegi juba pani ropsi kellegi aknale ja oli ilmselge, et siit head ei tule. Niisiis liikusimegi kesklinna, kus oli "uusaasta süda. Teepeal osa rahvast liikus klubisse, aga osad ei saanud sisse, suht ajuvabadel põhjustel - riietus oli vale, saapad ei sobinud jne. Ütleks niipalju, et see on veidi veider, kui vaadatakse valesti sellele, kuidas keegi riietub. Aga see selleks. Kui olime lõpuks enda jalad õigeks ajaks kesklinna suutnud viia, siis algas show vaatemängulise tuleshow-ga. Ohh. Ja teate kui hea meel mul oli, kui ma kohtasin oma tuttavat ja ta oli kaine ja ajas mõistlikku juttu :) Tema ja ühe mu teise sõbraga liikusime siis kodu poole, kui oli uus aasta vastu võetud. Ütleks niipalju, et 2018 oli kuidagi lahja vastuvõtt linnaelanike poolt. Nagu... Linn pidi 500 euro eest osta rakette, aga väga aru küll ei saanud, et midagi üli kena oleks olnud. Ilmselt kusagil suuremas linnas oleks mulle rohkem meeldinud, aga jamh. Selline see väikelinna elu kord juba on. Liikusime siis suht 3-kesi tagasi kodupoole. Väga tore oli mõistlikku ja arukat juttu kuulata. Kohe näha, et inimesed oskavad piiri pidada. Aga ütleme nii, et see oli vaikus enne tormi.
Kui olime lõpuks jõudnud teise linnaosasse (elamu rajooni), nägime seda, kui nokki võib end üks inimene juua.. Ma siiamaani imestan, kuidas see võimalik on, et inimene kõnnib linnast kohale ja siis lihtsalt.. Oma ex tüdrukut nähes lihtsalt vajub ära.. Ja päris tõsiselt vajus ära.. Kõige huvitavam selle asja juures oli see, et ta üldse jalad alla võttis. Muidugi ta ex nägi päris palju vaeva ka, et teda üldse püsti saada ja värki. Aga ta viidi ühe teise "jope" koju, kus ta siis veetis öö mööda. Teistest jopedest ma ei tea midagi, kuna nad jäid suht linna, aga hope, et nad ei lõpetanud nii.
Aga sellegi poolest, oli lahe aastavahetus. Mina midagi ei kahetse ja sain vaid kinnitust sellele, et alkohol pole my cup of tea. Kui seltskond on õige, siis on täitsa mõnus ja chill. Hope, et Teie aastavahetus oli samamoodi chill ja põnev :)
-Minimaliste

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58981.78
ETH 2669.36
USDT 1.00
SBD 2.44