Poetry lowers

in #friendships3 years ago

💕💕

💕میرا عشق ہو...-
تیری ذات ہو...-💕
💕پھر حُسْن عشق کی بات ہو...-💕
💕کبھی میں ملوں...-
کبھی تو ملے...-💕
💕کبھی ہم ملیں ملاقات ہو...-💕
💕کبھی تو ہو چُپ...-
کبھی میں ہوں چُپ...-💕
💕کبھی دونوں ہم چُپ چاپ ہوں...-💕
💕کبھی گفتگو..-
کبھی تذکرے...-💕
💕کوئی ذکر ہو...-
کوئی بات ہو...-💕
💕کبھی حجر ہو تو دن کو ہو...-
کبھی وصل ہو تو وہ رات ہو...-💕
💕کبھی میں تیری کبھی تو میرا...-
کبھی اک دوجے کے ہم رہیں...-💕💕
💕کبھی ساتھ میں....-
کبھی ساتھ تو...-💕
💕 کبھی اک دوجے کے ساتھ ہوں...-💕
💕کبھی صعوبتیں...-
کبھی رنجشیں...-💕
💕کبھی دوریاں...-
کبھی قربتیں...-💕
💕کبھی الفتیں....-
کبھی نفرتیں...-💕
💕 کبھی جیت ہو...-
کبھی ہار ہو...-💕
💕 کبھی پھول ہو...-
کبھی دھول ہو...-💕
💕 کبھی یاد ہو...-
کبھی بھول ہو...-💕
💕 نا نشیب ہوں...-
نا " اداس " ہوں....-💕
💕صرف تیرا عشق ہو......-
میری ذات ہو........
IMG-20220128-WA0047.jpg

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60514.84
ETH 2575.57
USDT 1.00
SBD 2.56