You are viewing a single comment's thread from:

RE: Thanks to all people from my comment section and addressing some #cesky "issue"

in #freewrite6 years ago

Jinak na tohle téma jsme se myslím už bavili a v podstatě to mám jako @godfish stím že mám tu výhodu že pracuju na kompu a mám prostoje tak stíhám číst, ale někdy taky jen schlédnu,
co se týká hlasů tak já prostě se snažím využít max co mám na den a zatím to tak vychází že dávám v #cesky tak 90% článků, takže hlasuju i občas i pro něco co nečtu... teda nestihnu pečíst :) Ale jestli se bude více psátv cesky tak dozajista začnu hlasi rozdávat více podle obsahu a číst taky podle toho co mě zajíma, ale jak jsme malý tka je tu tak v průměru těch 12 článků za den a na to akorát hlasy stačej :)

Sort:  

Ved ale ja nerozpravam o citani/necitani. To bola len taka kratka vsuvka... podstata clanku je o tom, ze ked uz sa niekto rozhodne precitat a da krakonosovi aj odozvu, tak ten to proste odignoruje. To je to o com som pisal a chcel rozprudit diskusiu, nie o vseobecnom citani clankov

Posted using Partiko Android

no ale stou diskusí je to jak říkám u mě jako to má třeba @godfish... prostě jen nění třeba reagovat na vše,,, no a taky je to jak stím čtením, diskutování na internetu zabírá čas... třeba tadyhle ta diskuse pod tím tvým článkem zabere tolik času jako přečtení několika článků :) ale protože mě to zajímá co si kdo myslí tak to čtu :)
jj už to vidím první odstavec měl znít:
Jinak na tohle téma jsme se myslím už bavili a v podstatě to mám jako @godfish stím že mám tu výhodu že pracuju na kompu a mám prostoje tak stíhám číst a odpovídat na ně, ale někdy je taky jen schlédnu,

Jooj :D to tu fakt uuuplne kazdy do bodky bude diplomaticky obchadzat horucu kasu? :D celkom ma to prekvapilo, co uz...Krakonos cas ma, kedze pise 10 postov tyzdenne. Keby pisal jeden, tak nepoviem...ale on pise 10, vykecava sa s cleverbotom a banjom a popri tom sa ucastni @czechglobalhost sutazi. Nepracuje a cas ma. Nema motivaciu, pretoze za odpisanie na koment nedostane ziaden cent. A to je to co je smutne a nahnevalo ma, o to skor ked som sa mu snazil v komentoch radit.

Ok tak nějak teda nediplomaticky :)

Nejsi první ani poslední co si všiml toho že Krakonoš neodpovídá. V podstatě je to situace o tom co s tím? Nemyslím si že by komentáře nečetl... myslím si že je čte jen neodpovídá. Což je popis dané situace. Občas kupodivu někde odpoví a nebo dokonce něco okomentuje.
Ale jaký to teda má vliv na okolí? Určitě jo má to vliv, ale na druhou stranu je pak otázka toho jestli vlastně chceš aby to na tebe mělo vliv? Tedy jestli chceš aby to nějak změnilo tvůj způsob chování? Já osobně ne. A pak přijde otázka jestli teda měnit svoje chování jen vůči Krakonošovi. Jestli jako udělat vyjímku ze svého chování (myslím tím to jak se člověk projevuje tady na Steemitu)? No a u toho já osobně dospívám k názoru že taky nechci dělat vyjímky... tak nějak je mi rovnost přednější... a k tomu se váže i to že když vlastně pozměníš svoje chování tak pravděpodobně ustoupíš sám před sebou...

Takže je super že jsi tady krakonošovo chování vytáhl na světlo, protože to přináší možnost sebereflexe pro každého tady. Pro mě to není ani o tom co s tím, protože krakonoš je krakonoš a já jako anarchista mu nechci říkat jak se má chovat nebo nechovat, stejně pokud ho k tomu budu nějak nutit tak to bude mít i negativní účinek a to já nechci. :)

Myslím že ty máš k východní filozofii blízko, tak to ber jako cvičení. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61800.05
ETH 2496.29
USDT 1.00
SBD 2.64