You are viewing a single comment's thread from:

RE: Thanks to all people from my comment section and addressing some #cesky "issue"

in #freewrite6 years ago

Martin, oceňujem tvoju úprimnosť - ak sa ti niečo nepáči, povieš to.. ale myslím, že Kraki si až tak naložiť nezaslúžil, má svoj štýl, tak ako ty, ja...
PS (na odhlahčenie): ak by si počul moju "slovenčinu" naživo ha ha.. to by si odpadol :D

Sort:  

Ja by som mu nikdy "nenakladal". Je starsi, ci uz tu alebo aj realne. To proste nemozem. Ja som len popisal to, ze to ze SA na steemit clanky necitaju je smutne ae normalne..ale ked niekto uz ani nenajde cas precitat si spatnu vazbu alebo 3 sekundy na malicku interakciu, pretoze za to nebude mat cent tak neviem. Proste ma to kvazi urazi, ja tiez mozem tie moje sekundy travit inak ako do vzduchu vysvetlovat ze ovocie pred spanim nie je pri chudnuti idealny napad :) ked ani neviem ci to vobec niekto cita

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64009.58
ETH 2760.74
USDT 1.00
SBD 2.65