Human sa usa ka semana nga pagpauli, ang doktor mibalik

in #freewrite6 years ago

Usa ka doktor moadto sa Eid holiday, ug mosumiter sa mga katungdanan sa clinical ngadto sa nars kinsa nahimong iyang assistant. Doktor: "Mas Mukidi, gusto ko nga usa ka semana nga paglabay, apan palihug hupti kanunay ang klinika aron mag-alagad sa mga pasyente". Gitugyan ko kanimo nga mahimong makanunayon nga pagbantay ug pag-amping kung adunay moabut nga pasyente.

Mas: "Andam, Doc" Human sa usa ka semana nga pagpauli, ang doktor mibalik aron magpraktis.
Doktor: "Busa, sa unsang paagi ang sitwasyon sa klinika sa usa ka semana nagpabilin ko sa balay?
Mas: "Ang Clinic hilom, Doc. Niining semanaha adunay 3 ka mga pasyente, tungod kay nahibal-an kung ang doktor adunay holiday. Ang unang pasyente usa ka sakit sa ulo, akong gihatag ang Paracetamol.
Doktor: Sip, tinuod kana. Hupti ang ikaduha?
Mas: Ang ikaduha nag-ingon nga ang iyang tiyan sakit. Busa ganahan ko sa reseta nga Antasida, Doc.
Doktor: Maayo! Kini dili kawang nga ikaw mahimong akong sulugoon. Ikatulong Pasyente kung giunsa?
Mas: Emm, gini dock. Adunay usa ka babayeng pasyente, batan-on ug makalingaw kaayo. Ang rason nga gusto nakong pangutan-on, siya misaka sa higdaanan nga gibuhian. Dayon siya miingon, 'Palihug, tabangi ako, Mas. Sulod sa 3 ka tuig wala ako makakita og tawo! Dili ako makabarog niini.
Doktor (katunga nahibulong): Wow, kung unsay imong gibuhat?
Mas: Iya Dok, Nagahatag lang ako'g tudlo sa mata sa Insto. Si Kan miingon nga dili siya makatuman sa mga tawo.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33