Yəni, həftədə bir klinik vəziyyət necə evdə qalıram?

in #freewrite7 years ago

Bir həkim bayram bayramına gedəcək və klinik vəzifələrini köməkçisi olan tibb bacısına göndərəcəkdir. Doktor: "Mas-Mukidi, bir həftəlik səfər istəyirəm, amma xəstəxanaların xəstələrə xidmət etmək üçün ardıcıl olaraq açıq tutun". Hər hansı bir xəstə gəldiyində sizi qoruya və qayğıya uyğun tutmağa həvalə edirəm.


Mas: "Ready, Doc" Bir həftə evə gedəndən sonra həkim işə qayıtdı.
Doktor: "Yəni, həftədə bir klinik vəziyyət necə evdə qalıram?
Mas: "Klinik sessiz, Doc. Bu həftə yalnız 3 xəstə var, çünki həkim tətildə olub-olmadığını bilir. İlk xəstə baş ağrısı idi, mən Paracetamol verdi.
Doktor: Sip, bu doğru. İkincisini saxlayınmi?
Mas: İkincisi mədəsinin ağrılı olduğunu söylədi. Beləliklə, reçeteli Antasini'yi sevirəm, Doc.
Doktor: Sabit! Mənim xidmətçim olmaq sənin üçün boş deyil. Üçüncü Xəstə necə?
Mas: Emm, gini dock. Gənc və həqiqətən cazibədar bir qadın xəstə var. Yalnız sormaq istədiyim səbəb, yatağına soyundu. Sonra dedi: "Xahiş edirəm mənə yardım et, Mas. 3 ildir ki, bir insan görmədim! Mən bunu dayana bilmərəm.
Doktor (yarısı təəccübləndi): Vay, onda nə edirsən?
Mas: Iya Dok, mən yalnız Insto göz damlalarını verərəm. Kan, kişiləri müşahidə edə bilməyəcəyini söylədi.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64176.22
ETH 2624.19
USDT 1.00
SBD 2.78