You are viewing a single comment's thread from:

RE: How @evecab 's story of winning SF3 tickets reminded me it's worth it to be a good person

in #freewrite6 years ago

Hele mě zajímají dvě věci

Zaprvé, co si myslel tím veganstvím? Jako že snim zvíře, měl bych přijmout fakt, že jsem ho svou poptávkou zabil?

Zadruhý, jak doprdele stíháš všechno tohle psát, natáčet a ještě u toho sledovat tolik lidí? :D

Sort:  

Hej myslim to presne tak. Osobne si myslim, ze veganstvo proste nie je zdrave a vsetky mozne aminokyseliny proste plant-based stravou do tela nedostanes. Tomu asi viac rozumies ty. Ale hej, su rozne cesty ako sa ku masu dopracovat. To ze si ho dopytom zabil je proste fakt. Smrt ale nie je najhorsie, skor zivot toho zvierata. Velmi pravidelne ma to mata a mam zo seba zly pocit, kedze stale fungujem na supermarketovom masovo produkovanom mase. Aj ked som vypustil vsetky mozne salamy, sunky a mavam meat-free dni.

A co sa tyka stihania. Predpokladam, ze tu urcite travim viac casu nez ty. To je proste zakladny princip vsetkoho, ci uz movementu alebo Steemitu :D U gotta put in the time :D Co mi mozno trochu ulahcuje pracu je, ze som pred par rokmi absolovoval kurzy rychleho citania a naozaj to pre na funguje a dokazem posty citat dost rychlo a napriek tomu vediet interagovat (hmm..proste robit interakciu :D neviem od toho odvodit sloveso). + pisanie mi ide tiez rychlo, kedze pokial by som sa nedal na informatiku, chcel som byt novinar abo nieco podobne. A celkovo ma pisanie bavi a pisem odmala. "knizky", dennik etc..

Ale zaklad je, ze tu proste viac sedim. A celkovo som vela pri kompe. Je to tym, ze v praci mam dost vela casu na prokrastinaciu a z nejakeho dovodu sa to u nas v office akceptuje :D Za co som dost vdacny. Ale ja som kvazi ta vec o ktorej rozpraval Ido. Ze to ze sedime 10-12 hodin pri kompe a potom ideme sportovat z nas nerobi movers. To je presne moj priklad, niekedy robim aj 2 sportove sessions denne, ale okrem toho som proste fakt vela pri kompe.

No ale inak aj dost malo spim. 6hod, viac nie...Cize to je dalsi extra cas na ine veci. Napr a nepozeravam uplne ziadne filmy, soap opery atd atd. Vzivote som ani nevidel ako vlastne vyzera Netflix :D

Moze sa zdat, ze toho stiham vela, ale ja mam vkuse pocit, ze nic nestiham a stale sa ponahlam :D Co ma tiez v buducnosti moze dobehnut vo forme nejakych chronickych veci sposobenych stresom :D Neviem, uvidime :D

Souhlas s veganstvím v podstatě do bodky!

Ten spánek závidim celkem. Já jak nespim 7 hodin, je po mně :D Jako den/dva vydržim, ale pak eksnu :D ale to je asi tim životním stylem. Zrovna včera sem měl 4h trénink a někde na to musim brát

S tim Steemitem chápu. Já bych tomu tady chtěl docela porozumět, ale není kde brát :D a top priorita to taky není. Když tahle platforma přežije dalších 40 let, tak si třeba takhle budu krátit důchod :D

Hah no 4h znie ako masaker. Na take nieco uz clovek mak musi specializovat cely zivotny styl.

A ku Steemit...vpodstate som sa rozhodol fakt vela postovat pocas tohto bear marketu, kedy ludia odidu, kedze rewards su vo FIAT hodnote male. Ale v prepocte na STEEM tokens su vlastne vacsie...a hopefully trafit o par rokov exit pocas bullmarketu by bol ideal :D Neviem, stale som viac skepticky, co sa tyka buducnosti platformy. Uvidime...Kazdopadne dufam, ze by vedela motyka vystrelit a ked dostane clovek teraz 15 STEEMov za uplne obycajne video ako hlas od dtube, tak tych 15 steemov moze byt o par rokov 150e. A ked clovek postuje pravidelne, vie tie STEEMs pekne nakopit. V kutiku duse dufam, ze by mi tento steemit vedel z casti pokryt naklady na taky moj detsky sen a momentalne vlastne uz ciel - detske volnocasove centrum bojujuce proti specializacii...

Akurat si chystam wo wordpresse mockup webky poslednych par dni :) Coz nema ziaden zmysel, bo realizacia je tak ci tak este par rokov vzdialena :D

Selection_999(400).jpg

Meno som skryl keby mi nahodou nejaky had chcel zaregistrovat domenu :D

Haha, můj sen je zase komunitní centrum s vlastním gymem (a pár dalšíma vychytávkama). To nejsme tak daleko :D

Steemit ze svýho úhlu pohledu posoudit neumim. Já jsem spíš trader. Ale z toho co jsem si tu přečetl a jak se tu tak dívám, připadá mi to celý poměrně složitý. Steem chat, Steemworld, Steem supply, steem dollar, steem power, nějaká manna...alespoň, že napsat příspěvek a odeslat ho, není nijak složitý :D

Věř, že když tomu věnuješ nějaký čas, postupně se ve všem zorientuješ ;) Mně obecně trvá osvojení si nových věcí celkem dlouho, takže jsem se tady v tom všem ze začátku dost plácal, ale časem si to fakt sedne. Zas ale samozřejmě chápu, že ne každý má na Steemit tolik času...

No nemůžu slíbit, že se mi to podaří, ale udělám pro to maximum, co můžu :)

Hah, to veru fakt az tak daleko nie sme...aj ked u mna by ten sport bol max 30% casu, pravdepodobne menej....uvidime, ako to dpoadne...kazdopadne, za par rokov to bude pekne, vidiet tuto konverzaciu zvacsenu na blockchaine :D

A co sa tyka tradenia :D Ja som uplne s prehladom najhorsi trejder na svete, takze som uz fakt radsej prestal :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64097.37
ETH 3476.43
USDT 1.00
SBD 2.53