ATITUDINE... Eu sunt Roman, asa ca scriu in limba romana. Daca nu sti sa citesti, poti sa traduci :)

in #freedom7 years ago (edited)

Am vazut ca aproape toti posteaza articole doar in limba engleza. Interesant, tinand cont ca este o platforma de social media pana la urma... Pe facebook parca nu se intampla acest lucru :)

Am o curiozitate: Oare de ce aici pe steemit foarte putini posteaza in alta limba decat in limba engleza? Impune steemit acest lucru? Eu nu cunosc sa fie asa, iar daca e asa, inseama ca acesta este ultima mea postare pe steemit, dar sigur nu va fi asa :)

Eu am decis sa scriu in limba materna din mai multe motive.

  1. ATITUDINE

  2. PENTRU CA IMI ESTE MULT MAI USOR SA SCRIU IN LIMBA ROMANA :)

Mesajul acestei postari este urmatorul: In viata cred ca e mai bine sa iti arati unicitatea decat sa te pierzi in multime :)

Toti din jurul nostru asteapta modele si leaderi pe care sa-i urmeze...

Daca iti place ATITUDINEA mea, da-mi un LIKE :) iar daca iti place foarte mult poti sa imi dai Resteem :)

Acesta sunt eu si te salut cu drag :) Poză din 14.04.2017 de la 13.24.jpg

Sort:  

thanks for share, I will be happy if you visit my post and support me if you like it, maby you decide resteem my last post to help me ;) with the best...
download.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61651.26
ETH 3452.23
USDT 1.00
SBD 2.52