Son zamanlarda herkes airdroplara hücum ediyor :)

in #free6 years ago (edited)

Herkese iyi geceler, öncelikle bu airdrop konusundan bahsetmek istiyorum, bir çoğunuz airdrop'un ne olduğunu öğrendiniz, bilmeyenler içinde biraz detay geçelim: piyasada olan coinlerin veya henüz piyasaya girmemiş yeni coinlerin projelerinde yer alıp ücretsiz coin kazanmaktır airdrop, airdrop "havadan gelen para" anlamında kullanılıyor, yeni piyasaya çıkmaya hazırlanan bir coin veya token için önce bu projeye katılan üyelere ücretsiz coin veya token dağıtılır, amaç ise reklam, yani siz bu airdroplara katıldığınız zaman sadece siz değil, coin ve tokenları piyasaya sürenlerde sizlerin sayesinde kazanıyorlar, çünkü sizlere dağıtılan coin ve tokenları sizde işlem yaparak borsalara aktaracaksınız, örnek verecek olursak steemit kullanıcılarına dağıtılan ByteBall coin, amacı popülerliğini arttırmak, daha çok ses getirmek ve borsalarda daha fazla işlem görmek, evet ByteBall zaten piyasalarda olan bir coin, steemit için airdrop başlattı ve fiyatında güzel artışlar yaşanıyor, bu artışın sebebi ise çok kullanılması ve çok işlem görmesi, bunun gibi bir çok örnek var, ben geçen sene steemit'e katıldım ve ilk işim airdrop paylaşmak oldu, referans linklerimi paylaştığım için steemit yönetiminden ceza bile aldım ama akıllanmadım :) çünkü benim ilgi alanımdır airdroplar, ücretsiz kazanılan coin ve tokenlar sayesinde iyi paralar kazandım, 1.5 senede 4000$'dan fazla gelirim oldu hemde hiçbir ücret ödemeden, airdrop yapan şirketler sizlere ücretsiz coin veya token dağıtır, bu coin ve tokenlar borsalara girince sizlerde satarsınız, olay tamamen bu şekilde.

Bence herkes ama herkes ücretsiz kazanmak için airdroplara katılmalı, herkes ücretsiz coin ve token kazanmalı, harika projeler var bunları değerlendirmeliyiz.

Ben burada airdroplar paylaşırken neredeyse hiç ilgi görmemiştim, insanlar airdrop'u tehlikeli görüyordu sanırım, ve hiç araştırmayanlar merak bile etmeyenler vardı, şimdi ise bakıyorum bir çok kişi airdrop avcısı olmuş ve paylaşımların çoğu airdroplar üzerine, evet buna çok sevindim :) ücretsiz kazanmak isteyenlere sevindim, elinizden geldiğince airdroplara zaman ayırın, üye olun ufak görevleri yapın ve kazanmayı bekleyin, bu ufak görevler sosyal medya hesaplarını takip etmeniz, beğenmeniz, telegram gruplarına katılmanız, ReTweet yapmanız gibi çok basit görevlerdir, Hepinize bol kazançlar diliyorum :)

image

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Bende çok teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68845.40
ETH 3281.32
USDT 1.00
SBD 2.65