Sort:  

"Ağzına almadan" önce bana da öğret ip'den bulmayı.

Not: dahi anlamına gelen "de" ayrı yazılır. Çocuklara önce Türkçe öğretilmeli, sonra bilgisayara kullanmayı öğrendiğini zannedip "ip" falan diyorlar.

ensene tokatı vura vura ben sana bi adam olmayı öğreteyimde gerisini zamanla öğrenirsin.

Sen bu konuda tecrübelisindir de ben yine de hatırlatayım, çavuşu fazla tokatlama tükürüyor sonra. Kafanı kutulara fazla vurdun galiba 'sperm'arioo, hem kafan uçmuş hem mantar bulaşmış supermario oyununda.

ulan hıyar gerçek kimliğini saklayacak kadar korkaksın fake hesapla laf ebeliği yapmaya çalışıyorsun nickden kendine yakışacak ismide bulmussun varsa cesaretin discorddan ulaş bana ben bulursam benzetecem seni zaten buda sana son yazım.

Bu şahısın @monomyth olduğuna eminim

Posted using Partiko Android

Sen herhangi bir şeyi anlamayacak kadar zeki olduğun için fazla konuşmaya gerek yok, ben zaten son kez yazacaktım. Sen gerçek kimliğinle burada olduğun için çok "cesaretlisin" spermariyo !!!

Keşke sen de kendine yakışan nicki alsaydın birleşince güzel bir Steemit bebeği bırakırdık belki ortaya.

Bir müddet ara veriyorum sizi keyfine flaglamaya, eğlencem kaçtı şimdilik. Birkaç ay sonra gelirim tekrardan...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59524.20
ETH 2999.76
USDT 1.00
SBD 3.77