You are viewing a single comment's thread from:

RE: HUSET MITT #2

in #fredrikstad8 years ago

Det var andre tider. Naboer kom på besøk for å låne en kopp sukker, mel osv. men det var vel ofte også for å slå av en prat. Og folk hadde mer tid til hverandre. Da tenker jeg tilbake til min barndom og husker at de kom på døra til min mor.
@cemo du har en utrolig evne til å fortelle/skrive om ting og jeg lever meg inn i dine fortellinger.

Sort:  

Jeg har det sånn i huset mitt enda, @xpilar! ;)
Jeg har sagt til alle at jeg orker ikke "avtalte" besøk - her er kaffen på kanna hele dagen, og alle kan stikke innom på en kopp når det måtte passe inn i dagen deres.

Men én ting er det viktig å nevne her. Jeg er jo stort sett hjemme pga Chiarien og shit, så her i huset har vi faktisk mulighet til å ha det sånn i motsetning til de fleste heimer hvor de voksne jobber...

Takk for enda en fin kommentar @xpilar! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65