You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lørdag! :D

in #fredrikstad8 years ago

[] Hei @wemo
Takk for ønsket om en fin lørdag, det skal jeg ha. Har vært på kongsten og svømt litt i solen, nå skal jeg spyle garasje anlegget og vaske på kontorene og lage det fint. Det koser jeg meg faktisk med. Så skal jeg ta en høneblund for jeg er visst ikke helt våken. Når jeg våkner skal jeg spise opp resten av eplekaken @cemo hadde med til fredagskosekvelden i går. He, den lørdagen dette her jo. Hva er det du utdanner deg til?
Hilsen
Ramta the Viking

Sort:  

Kongsten er jo koselig, hvertfall nå som det har vært så fint vær som det har vært stortsett i dag :)
Eplekake hørtes digg ut! Spis litt for meg også er du snill :D

Jeg går vg2 industriteknologi på Glemmen og utdanner meg som CNC-operatør :) Trives veldig med det :)
Ha en fortsatt strålende lørdag og hils så mye til @cemo <3

Nå har jeg lest om hva en CNC-operatør er. Pappaen min drev faktisk med forløperen til dette yrket. Det er en del år siden. Det siste stedet han jobbet var TrioWing. Lykke til, jeg heier på deg.
Hilsen
Ramta the Viking
PS. Spiste et eplekakestykke for deg, det var ekstra godt.

@cemo lager mer eplekake snart! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67443.33
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 2.66