You are viewing a single comment's thread from:

RE: Skjebnen

in #fredrikstad8 years ago

[]
Neimen herregud, skriv en hel bok a gitt!
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, denne @cemo er en levende sjel.
Det er den mest fengende beskrivelse av skjebnen jeg noen gang har lest.
Har alltid syns at skjebnen er litt trist og lese om, og aldri fått det til å stemme helt.
Det nærmeste til nå har vært: Amor fati, kjærlighet til skjebnen. Nietzsche mente at amor fati er et kjennetegn ved menneskelig storhet.
Så kom denne posten. Ja sånn er det, tenkte jeg i mitt hodet. Ble jo glad av denne skjebnen nå, kan den være så flott?
Nei nå må jeg dra å dusje og kose meg med dette som ble skrevet her.
[]

Sort:  

Du er da litt av en kunstner med ord selv da, @ramta! Jeg kjenner jeg rødmer en smule her...

  • Tusen takk, kjære du!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55885.64
ETH 2358.26
USDT 1.00
SBD 2.31