Høst! Autumn!

in #fredrikstad8 years ago

Heisann! 

Nå er høsten rett rundt hjørnet, og høst og vårer de to årstidene jeg liker best å fotografere!
Bladene begynner å skifte farge, lyset blir annerledes, og jeg elsker det!

Jeg har gått to år på folkehøyskole, og år nummer to, gikk jeg fotofag!
Dette er ett av mine ''høstbilder'' som jeg tok mens jeg gikk på FHS :))


Hello everyone!

As the autumn is right around the corner, I would like to share with you an autumn photography from last year,  when I was in school studying photography.

I really love autumn, beacuse everything is changing, including the light!


- MaMo

Sort:  

Skulle tro det var min datter som hadde tatt dette bildet jo (vet ikke om noe bedre kompliment). Dette var vakkert og ikke Photoshop eller? Insektet mener jeg.

Heheh, tusen takk! :))
Har redigert bildet litt i photoshop, lagt på litt skygger ogsånt, men selve insektet er ikke photoshoppa inn nei ;)
Det satt på strået da jeg tok bilde :)

How beautiful!

Thank you! :))

Nydelig <3

Tusen takk, baro <3

Hei @mamo
Insekter er i mange vakre farger og her gir det liv i hele bildet.
Supert, her ligger det talent. Gleder meg til å se flere.

Tusen takk, @xpilar ! :))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67232.91
ETH 3240.43
USDT 1.00
SBD 2.64