Body Image

in #fredrikstad8 years ago (edited)

Dette er et av mine absolutt favorittbilder jeg noen gang har tatt! Jeg elsker budskapet, linjene, modellen, ALT!
Dette er fra en av oppgavene vi fikk, når jeg gikk på fotolinja, og temaet er kroppsbilde/press!
Jeg slet veldig med oppgaven, for den ble litt personlig, men når jeg endelig klarte å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre, synes jeg resultatet ble ganske bra :))


This is one of my all time favorite photo I've ever taken! I love the message, the lines, the model, EVERYTHING!
This is from one of my assignment I got when I was attending a photography class, and the theme is body image. I thought this assignment was pretty difficult, because it was kindoff personal. But i think the outcome got pretty good :))


- MaMo

Sort:  

Hei @mamo
Godt levert, et bilde sier mer en 1000 ord.
Bildet ditt fortjener en pris.
Og det for du av meg.
1 steem blir overført til din konto.

Tuuusen takk for fine ord! :))
Og takk for det ;)

Jeg er så enig med deg @xpilar!

Jeg er så enig med @xpilar her, MaMo!
Du setter setter igang tankeprosesser som er viktige rundt unges kroppspress - at de vokser opp i en verden hvor ALT skal være perfekt, og at ingenting annet hjelper!

  • Vi som har vært med en stund, vet at livet faktisk ikke funker sånn.. ;)

Tusen tall for fine ord, @ramta :)
Setter veldig pris på det :)

Bildet beskriver avmakten.. ett bilde som forteller en historie.. Well done :) @huldra

Tusen takk, @huldra :))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55089.06
ETH 2939.59
USDT 1.00
SBD 2.09