Sort:  

[]
Gjør det samme som deg, dette her er jo bare for moro.
Nå skal jeg kjøpe meg røyk (kan jo si hva en vil her inne) og se om du har svart når jeg kommer tilbake.
Du har vel ikke fri i morgen søndag vel?

Ja få deg røyk :) Jeg jobber senvakt :) hvis ikke hadde jeg slengt meg på gratis ramta tur :)

Takk for steem @ramta :))

Takk for vote og praten @ramta :) nå er det strax nattan her..God tur med båten:) og en liten påminnelse til slutt :)imorgen kommer FFK magasinet :) God natt :)baro

Helt riktig. Du følger med ser jeg. Det kommer ingen vet du. Jeg skulle ta turen uansett. Ville bare provosere litt, skal vente en stund til neste gang.
Tenk om alle i Fredrikstad hadde forstått hvor mye vi kommer til å tjene her i det lange løp?
Har du hørt denne? Jeg lo så jeg hikstet.
[

]

hahahahaha konge :)

Jeg er på byen og snakker om Steemit. Folk tror meg nesten ikke, men jeg ser de blir oppglødde.

Konge :) 2 fornøyelser på engang :) Kos deg @tommyhansen

Hei Baro, sitter her og lager nytt Søndags magasinet nr.5 for den 28.08.2016
Har forresten posten den nå.
Moro med steemit.

Ja moro :)Går inn og leser nå :) Og takk for tipset :)baro

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65