FFK Magasinet #3 TIPP RESULTAT - TJEN PENGER! (FFK - Jerv 29.08.16)

in #fredrikstad8 years ago

Heisann alle, her er vi med nytt FFK Magasin!

Fortsetter vi framgangen og "Mjelde-effekten"? Vi har tatt 9 poeng på de siste 3 kampene, og i morgen kommer topplaget Jerv fra Grimstad på besøk på Stadion. Klarer vi en 3-poenger igjen i morra da folkens?

Bli med og hei gutane fram til seier på Stadion kl.19!

Som vanlig kan du tippe resultatet her i FFK Magasinet, og vinne STEEM hvis du tipper rett resultat. Også denne gangen, tar vi imot 2 tips fra hver, og håper vi får like glade vinnere som i de 2 første FFK Magasinene!

Vi gratulerer @jomo & @xpilar fra forrige gang - 1 STEEM hver er sendt dere!  :)

Så folkens;

Gi en upvote på innlegget, legg tipset i en kommentar, og tipper du riktig, vanker det STEEM!

 Neste post fra oss kommer ca.24t før neste kampstart.

IGJEN - LYKKE TIL MED TIPPINGA, FOLKENS!


Sort:  

Mine tips er:
2-1
2-2

Folk, hvis du vil prøve å begynne å tjene penger på Internett og ikke vet hvor det er best å starte, så personlig vil jeg bare anbefale deg å prøve å være oppmerksom på dette nettstedet https://cadabrus.com/no/games , siden det var på dette nettstedet at jeg klarte å finne det beste stedet hvor du kan begynne å tjene gode penger.

FFk Magasinet tar seg opp ser jeg, er @cemo sin skyld det vel. Moro er det.
Hæællæææææ Hæællæææææ ( Sau som heier på FFK, klarer ikke æ si F-FKååå på sauespråket).
[

]
4-2
3-0

Hæhæhhæ... :D

3-2
0-2

4-1
5-2

Og en liten rettelse. 7 poeng på de 3 siste :) Og ja FFK Magasinet kjør up seg :) @cemo har en finger med :) Og sammen er vi sterke alle sammen på steemit :).. sterke, og sammen på steemit = rike

Blir poeng til FFK igjen.
1-0
2-1

Hællæææææ ææ ææææ ææ (muslim som sier hællæ). De heier jo også på FFK og Isbilen.
3-2
4-2
[

]

Skikkelig arti-karra her i kveld, ser jeg! :D

Jaaaaaaaaaaaa :) Dette var moro :) Vi har 2 stk her inne som vinner for andre gang :) Gratulerer til @cemo og @xpilar :) Steem er på vei :)Neste FFK Magasin kommer Søndag 11 Sepember, og neste kamp er Mandag 12 September borte mot Hødd :) Vi Ses :)

Takker for det baro.
Nå spiller gutta slik vi vet at de kan.

Takk, takk!

  • Kanskje FFK Magasinet skulle hatt en "måneds-konkurranse"..?
    Typ, den som har tippet riktig flest ganger også vinner 1 Steem?
    (@xpilar - jeg skal i så fall slå deg! :D hehehhe....knegg, knegg....)

Må jo som ihugga RBK supporter(jeg har jo tross alt mine aner å ta hensyn til...), må jeg jo si at jobben FFK har gjort så langt er VELDIG bra, og kjæmpearti', som vi sier i Trønderriket!
Kanskje kan jeg begynne å håpe på at vi igjen skal få besøk på stadion av RBK i seriesammenheng...? ;)

[]
1-0
2-0

What you give us!

Bare helt nydelig med sier igjen, Gratulerer FFK.
Og det var fortjent.

Hvis du vil begynne å tjene gode penger, men du har ingen anelse om hva som er det beste stedet å starte i dag, vil jeg bare anbefale at du prøver å trekke oppmerksomheten din til dette nettstedet https://wazamba.com/no/ . På dette nettstedet kan du finne mange interessante ting å tjene penger på Internett.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65