Sort:  

[] HEI @baro

Likte den veldig godt. Hvor finner jeg den slik at jeg kan bruke den også ?
Er det copyright på den?

Med hilsen
@ramta
PS. Kjør på Baro
[]

Yes, go! go! go!

Suverent er jo dette :) Her er Youtube adressen: steemit breakthru guy .Søk på denne. Det er ikke Copyright på denne :) Så kjør på :)
Jeg ser att det blir penger av dette get :) []

Ja, og mer blir det.

Hei @ramta
Er @baro den jeg tror han er? Må jo spørre på den måten for folk velger jo om de vil være litt anonyme her på steemit. Er han en av fire brødre?
Denne syns jeg var fin.
[

]

Ja Tommy, han er en av fire brødre. Glad i Mammaen og pappaen sin. Og snakker med deg innimellom.
Han er jo en stjernekar egentlig.

Hei Baro, tøff video.
hilsen @xpilar

Rettelse: I denne bloggen til @baro har det sneket seg inn en trykkleif. Steemit.com ikke streemit.com

[

]

Flotte video snutter baro.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61043.90
ETH 3378.35
USDT 1.00
SBD 2.46