Fototéma - Cesta

in #fototema6 years ago
První "pravidelné" #fototema máte jako fotografové za sebou a mě čeká hodnotící článek.

Ve fototématu Barvy podzimu jsem napočítal 13 příspěvků od sedmi autorů, kterým tímto děkuji, že mě ušetřili trapného pocitu z planého výkřiku do prázdna. Všechny fotografie jsem viděl, ale vzhledem k mé krátké dovolené jsem neměl čas na hodnocení. Podívám se, prohlédnu si, zamyslím se, sepíši ;)

Autoři / fotografové v uplynulém týdnu:

@bucipuci
@jjprac
@maajaanaa
@matkodurko
@petrvl
@phortun
@ritxi

Pokud jsem někoho přehlédl, prosím přihlaste se v komentáři.

Cesta

Dnes ráno jsem cestou do práce pozoroval, jak se za čtyři dny, které jsem tu nebyl, příroda vybarvila. Příště tedy toto téma nasadíme o něco později? Nicméně jsem také přemýšlel, jaké téma si dáme tento týden. Jak jsem si tak prohlížel některé podzimní fotky, narazil jsem na jednu ryze podzimní a ta mi poskytne oslí můstek k novému tématu, kterým bude "Cesta".

park_cesta.jpg

Pravidla

  1. Tak jako vše zde na Steemitu, zveřejněné fotky budou vaše vlastní.
  2. Fotografie bude nějak korespondovat s tématem (cesta). Styl je jinak volný.
  3. Fotografie zveřejníte v samostaném postu s tagem #fototema
  4. Kdo v postu vysloveně nevyjádří nesouhlas, souhlasí s tím, že jeho fotka bude zahrnuta do souhrnu a já si k ní dovolím napsat komentář.
  5. Opět se budu snažit odměnit každý post, který bude odpovídat pravidlům, plným upvotem.

Není to soutěž, je to hra, tak si focení hlavně užijte!

Sort:  

Ja bohuzel porad nestiham :( a bych urcite chtela pridat nejaky post... tak mozna ta cesta :)

Tvé fotografie se mi líbí, budu rád, když se opět zúčastníš ;)

Opravdu se těším a jsem zvědav na hodnocení. V tuto chvíli nemám páru, jak se nechá fotka hodnotit. Krom lajckého hodnocení stylem povedla/nepovedla apod.

Spíš jen napíšu nějaký komentář, taková zpětná vazba. Případně doporučení, co zkusit příště jinak. Nechci se ale pasovat do role nějakého kritika ;) Fotografie, jako každá jiná tvorba, je hodně o subjektivním pocitu. A pocity má jiné každý divák, ale i autor. A autorovo vnímání dané fotografie se časem také mění ;)

Věřím, že i tak to bude pro autory ukazatel jakým směrem pokračovat. Už se těším. Určitě tam bude i něco z čeho si vezmu poučení já.

Fototéma? noo tu mi niečo uniklo, no pozrime sa ako to žije v českom rybníčku.. super, taziku!! :)

Tak my si tady jenom tak klidně poplouváme ;)

Zajímavé téma. I cesta může být cíl ;-)

Jak to téma pojmeš, je jenom na Tobě ;)

Něco vyplodím ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62264.03
ETH 2431.11
USDT 1.00
SBD 2.50