Witajcie przyjaciele z SteemitsteemCreated with Sketch.

in #fotografia5 years ago

moje serce było tak puste dopóki nie spotkałem ciebie tam w pobliżu parku stałaś tak samotnie chciałem podejść zagadać więc podszedłem i zagadałem patrzę na nią i oczom nie wierzę co to za cud dziewczyna.

Kocham cię w dzień i w nocy kocham twój uśmiech uroczy kocham nocą całą, ale to mi jeszcze mało kocham cię
dwa proste słowa a tak wiele znaczą.

gwiazdy jasno świecą na niebie a my tak leżymy obok siebie wpatrzony w ciebie jak w obrazek myśląc sobie co życie mi dało spada gwiazda z nieba więc pomyślimy dziś życzenia.

Dzięki tobie moje życie ma sens każdego ranka, gdy wstaje wiem, że mam ciebie i mam wszystko razem, bo nie potrzebuje nic więcej tylko ciebie i twej miłości.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 1.48% upvote from us for your 346 Partiko Points! Together, let's change the world!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64440.63
ETH 2653.79
USDT 1.00
SBD 2.80