Jak stworzyć domowy kącik fotograficzny - Amatorskie alternatywy.

in #fotografia6 years ago (edited)


Filmik dla tych, którzy lubią się bawić / eksperymentować / tworzyć. Jeśli chcesz sprzęt wygodniejszy, bardziej profesjonalny, odłóż trochę kasy i taki kup. Ja obecnie taki mam, ale to co mi dało szukanie własnych rozwiązań jest bezcenne. Polecam.
W filmiku dowiesz się jak całkiem niskimi kosztami, dopomóc sobie w przygodzie z aparatem fotograficznym lub kamerą, we własnym mieszkaniu.
Proponowane rozwiązania zdecydowanie należą do amatorskich i są zainspirowane - jak to mówią -- chwilą oraz wynikają z rzeczywistych potrzeb co to matkami są ponoć dobrymi..
Na prezentacji zobaczycie zdjęcia oraz ich kompozycje, w których będę starał się opisać proponowane rozwiązania wraz z kwotami jakie mnie one kosztowały.
Osią filmiku są takie tematy jak oświetlenie, tła, rozwiązania techniczne wspomagające fotografowanie i kręcenie filmików.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

nie widziałem za dużo polskich kanałów, ale może kiedyś to się zmieni, powodzenia w rozwijaniu kanału ;)

Dziękuję. Mam tu sporo do wrzucenia, zobaczymy jak to się potoczy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60901.71
ETH 3380.21
USDT 1.00
SBD 2.55