Wandeling door het bos

in #fotofeed6 years ago

4 februari 2018- 0025.jpg

Na de grote storm die pas over ons landje is getrokken was ik nog niet in de bossen wezen lopen. Vandaag heb ik twee van mijn vier honden meegenomen ... en zijn we met ons drietjes de bossen ingegaan. Al was dat nog niet zo makkelijk als je zou denken.

Overal waar we liepen kwamen we grote bomen over ons pad tegen waar we omheen moesten lopen, of overheen moest klimmen. De honden vonden deze 'natuurlijke hindernisbaan' wel leuk. Ik vond het toch echt een beetje minder.

Eigenlijk was ik best geschokt te zien dat het zo hard tekeer is gegaan en de schade die is aangericht. Dat de storm van een grote kracht was wisten we natuurlijk allang. Maar dat hij zoveel schade had aangericht ... nee dat had ik hier toch nog niet eerder gezien.

Een kleine impressie is hieronder te zien ... Ik heb ondanks de natuurlijke hindernissen lekker met de honden gelopen, geklommen en geklauterd soms. Maar we zijn veilig door het bos gekomen, ik onder de indruk van wat ik zag. En de honden moe maar voldaan na een heerlijk middagje 'speeltuin'.

2018-02-04 14-17-54 - 0007.jpg

2018-02-04 14-18-47 - 0009.jpg

2018-02-04 14-19-59 - 0010.jpg

2018-02-04 14-21-35 - 0011.jpg

2018-02-04 14-23-31 - 0014.jpg

2018-02-04 14-25-31 - 0016.jpg

2018-02-04 14-26-31 - 0018.jpg

2018-02-04 14-37-28 - 0040.jpg

Bedankt voor het lezen van deze post!

Sort:  

Congratulations @hetty-rowan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received
You published a post every day of the week

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Zo dat is inderdaad behoorlijk beschadigd allemaal. Snap dat de honden dat wel leuk vonden, even uitrazen in de "speeltuin"

Ja voor de honden was het echt feest. 't is dat ik me niet 100% fit voelde, anders was ik net zo dol geweest als de honden, maar nu ging het klimmen en klauteren met tegenzin en balanceerde ik niet op de omgevallen bomen mee ... :-)

Haha ik zie het al voor me, sorry :) Maar die bomen liggen er nog wel even denk ik, dus volgende keer kun je meeklauteren haha

Ik denk ook dat ze nog wel even liggen, maar dan moet ik volgende keer ook even nadenken en niet Lana meenemen. Die kan ik niet losgooien, dus dan is balanceren op een omgevallen boom levensgevaarlijk voor me ... Myla samen met Rowan is dan de beste keus om mee te nemen. Die kunnen allebei los.

Dat ziet er heftig uit. Ik heb wel eens gelezen dat de bossen in Nederland na zo'n heftige storm niet meer worden schoongemaakt. Klopt dat?

Blijkbaar wel @eagleye, ik dacht dat ze het op de paden wel weg zouden halen, maar blijkbaar toch niet. De storm is toch weer een paar weken geleden en dit ligt er dus allemaal. Ik hoorde nu ook dat dit het nieuwe beleid is ... dus ben bang dat het nog lang zo zal liggen. Lastig als het een fietspad door de bossen betreft van een officiele fietsroute.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51