Det er visdom i å alltid lære...

in #fotball2 months ago

Det er viktig å være åpen for å lære noe i alle situasjoner. Uansett hva som skjer, hva vi går gjennom, og hva som ligger foran, er situasjonene noe som gir et potensiale for å lære.

Er ikke det bra?

Nå er det noen fridager mens jeg venter på semifinalene i fotball EM. Jeg håper på en finale mellom Spania og Nederland, men så langt har ikke alt gått slik jeg ønsker, men hvis Spania går til finalen og Nederland også, så må jeg si meg fornøyd for da er det de to beste lagene på høyre og venstre siden av turneringa som møtes... Bare det ikke blir England, og helst ikke Frankrike, er jeg fornøyd.

Er det mulig å vinne et fotball EM uten å score ett eneste mål fra en normal situasjon? Frankrike prøver på det!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64166.71
ETH 2765.60
USDT 1.00
SBD 2.72