Od 5$ do 5mln$ długoterminowy plan inwestycyjny

in #forex-pl6 years ago (edited)

Na początek podaje linki do podglądu mojego rachunku, na którym realizuję cel. Pisałam jaki to cel w moim poście o mnie, ale na pewno nie każdy przeczytał.

Wpłaciłam do brokera 5$ i z tej kwoty chcę zrobić dużą kwotę bo aż 5mln$. Oczywiście nie na jednym rachunku i na to też mam ułożone całe zarządzanie kapitałem i plan działania, łącznie z zabezpieczeniami chroniącymi mnie przed wyzerowaniem rachunku.

Próbowałam już kiedyś coś takiego zrealizować, ale nie udało się. Było za szybko, zbyt agresywnie i brak zabezpieczeń, które mam teraz. O nich jeszcze dokładniej napiszę jutro. Dziś cały dzień jestem poza domem i mam ograniczony dostęp do komputera. Dostęp do mojego rachunku handlowego mam z telefonu.

Handluje na rachunku centowym. To taki rachunek, gdzie możemy handlować jeszcze 100 razy mniejszą pozycją niż najmniejsza standardowa, ale dużym minusem i utrudnieniem jest to, że są tam nawet 3 razy wyższe koszty niż na innych typach rachunków. To extremalne utrudnienie, ale muszę je przejść jeśli chcę zaczynać od tak drastycznie małej kwoty.

Cały proces rozpoczął się 05.12.2017 roku, kiedy przygotowałam rachunek z wpłatą 5$ i zaczęłam handel.

Tu są linki do podglądu:

https://www.myfxbook.com/members/aniafx1/annaburska/2403276

https://www.mql5.com/en/signals/373185

screen z aktualnego statmentu z mojego rachunku pobranego bezpośrednio z MT4

Jutro napiszę więcej na temat całego planu.

Aktualnie wyniki:

Grudzień 2017 +5,99%
Styczeń 2018 25,27%

Max DD 13,65%

Sort:  

"że są tam nawet 3 razy wyższe niż na innych typach rachunków"
ale co?

już poprawione, chodzi o koszty :)

Cześć :) Kiedyś miałem nieudany kontakt z Forexem :) Dokładnie wiem dlaczego był nieudany, ale mimo tej wiedzy jak na razie się nie odblokowałem i nie zbliżam się do tego typu transakcji :) Ale chętnie będę Ci kibicował i trzymał kciuki za powodzenie planu :)

dzięki, dobrze, że masz świadomość dlaczego taki był, zdradzisz dlaczego?

Dokładnie z tego samego powodu, o którym napisałaś w poście powitalnym :) Problem z trzymaniem się zasad :) Niby wiedziałem jakie one są, a mimo tego psychika zawsze mnie wykiwała ;)

Sama mimo tylu lat mam problem z trzymaniem się zasad, dlatego mam dodatkowe zabezpieczenia i kontrole. Jestem człowiekiem a nie robotem, popełniam błędy, a na forexie one zbyt dużo kosztują dlatego nie można sobie na nie pozwolić.

Całkowicie się z Tobą zgadzam, że forex błędów nie wybacza, a kosztują one sporo :) Pozytywnym aspektem moich błędów na forexie była nauka i wyciągnięcie wniosku, ze się do tego nie nadaję :) Jednak muszę próbować zostać Krezusem w inny sposób ;)

rozumiem, dla każdego co innego, mi się forex od razu spodobał i bardzo szybko stwierdziłam, że to jest właśnie to coś czym chcę się zajmować i to coś w czym będę bardzo dobra.

Mnie też się od razu spodobał :) i nadal bardzo mi się podoba, tym bardziej ciężko mi trzymać się od niego z daleka :) A kusi mnie nieustannie... Ale wiem, że jak mnie skusi, to znowu zaliczę wtopę :)
Bardzo podoba mi się natomiast to, że masz jasno określony cel - forex to "...coś czym chcę się zajmować i to coś w czym będę bardzo dobra." Ja niestety mam problem z trzymaniem się takich deklaracji i dlatego też nie odniosłem (i pewnie już nie odniosę) sukcesu na forex.
A co stosujesz w swojej grze- Analizę Techniczną czy raczej Fundamentalną ?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55089.06
ETH 2939.59
USDT 1.00
SBD 2.09