You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cherry Cheesecake Ice Cream❤️📸

in #foodphotography6 years ago

Αγαπητή Μαρία, το επίπεδο των post σου και ειδικοτερα την ποιοτητα των φωτογραφιων σου τα εχω δει μονο σε websites επιπεδου Eater, Foodimentary και The Sporkeful. Σε θαυμάζω αλήθεια (και πιστεψε με δεν θαυμαζω κανεναν αλλον στο steemit) διοτι σε αυτο που κανεις οχι απλα εισαι κορυφη, αλλα παραλληλα εκπεμπεις class, κυρος και ενα συγκεκριμενο επιπεδο. Η μονη ευχη που εχω να σου δωσω ειναι να μην ριξεις ποτε το επιπεδο σου σε αυτο που κανεις :)))

Sort:  

Θοδωρή!!! Με σκλαβώνεις τώρα με τα λόγια σου (χειρίζεται και άριστα τον λόγο..), το ξέρεις! Όπως και γνωρίζω καλά πως τα εννοείς και δεν τα γράφεις για το θεαθήναι! Και ξέρω πόσο αληθινός είσαι! Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου και ανταποδίδω!!
PS. Μπορεί να μην έχουμε κάνει ακόμα αυτήν την συνάντηση, αλλά προβλέπεται επική και με πολλά γλυκά νομίζω!(δεν μπορούμε να κόψουμε τη ζάχαρη, άσε..χαχα)

κανα κιλο λεω να ριξουμε εγω ... και ας αφησουμε το επιπεδο ! spoiler ερχεται συνταγη ΜΠΟΜΠΑ!!!

Πωπω φιλε εχω αρχισει πιο εντονο cardio και καθε πρωι που ξυπναω ποναει ολο μου το σωμα. Οκ εχω και πολλα ψιλο-σακατεμενα σημεια λογω τραυματισμων/χτυπαματων (ωμος, μεση, κνημες, γονατα, σαγονι, ματια) αλλα μαλλον φταιει που εκατσα κοντα 6 εβδομαδες σε ακινησια με το ποδι προσφατα. Πες καμια τροφη που κραταει τον μεταβολισμο σε εκγρηγορση ρε ρουκεταμαν. Ολο ginger και καυτερη πιπερια τρωω.

Kelp & garcinia cambogia ! success story ! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 60248.53
ETH 3368.01
USDT 1.00
SBD 2.51