A Night In Amsterdam – How I learned to stop worrying and write on a daily basis – Part 13

in #food6 years ago (edited)
Sort:  

Het vrije dagje maakte een einde aan het experiment...na 12 dagen op een rij te posten.
Ik vind het woord "bitterballen" wel iets raars in een Engelse tekst. Wij, Belgen en Nederlanders, weten perfect wat je bedoeld, maar de rest van de wereld kan zelfs het woord niet uitgesproken krijgen. Voelde wel grappig aan.
Geniet nog van je koude zondag

Het was niet mijn eerste dagje vrij, zoals ik op dag 7 vermeld heb ;)
Ook ga ik hier voorlopig lekker meer door - 5 of 6 dagen per week bloggen, bevalt erg goed.
Ik heb alleen - zoals gisteren vermeld - een woord aan de titel van mn blog moeten toevoegen.

En ja, bitterballen is letterlijk en figuurlijk typisch nederlands, alhoewel bitter balls goed te doen zou moeten zijn (qua uitspraak dan).

Ciao!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60719.63
ETH 2911.16
USDT 1.00
SBD 3.59