Cake For Children / Çocuklar İçin Kek

in #food7 years ago

Hi everybody,

Today is cake day. I made a healty cake for my little monster. It's very delicious and nutritious.

Herkese merhaba,

Bugun kek günü. Benim küçük canavarım için sağlıklı bir kek yaptım. Çok lezzetli ve doyurucu.

image
I made an elephant from sugar dough and put it on the cake.

Kekin üzerine şeker hamurundan yaptığım fili koydum.

What i put in the cake?
Kekin içine ne koydum?
image
Eggs and sugar
Yumurta ve şeker

image
Organic flour, baking powder, vanilin, milk, oil and cinnamon
Organik un, kabartma tozu, vanilya, süt, yağ ve tarçın

image
Walnut
Ceviz

image
Carrot
Havuç

image
Currant
Kuşüzümü

image

I cooked into the glass mold when it was healthy.
Sağlıklı olduğundan borcamda pişirdim.

image
This is our happy cake 🙂🙂
Iste bizim mutlu kekimiz 🙂🙂

Bon Appetit!!
Afiyet olsun!!

Sort:  

Afiyet olsun çok güzel gözüküyor.

Tesekkur ederim ☺

Canimmm ellerine saglik ☺ cok guzel gorunuyor ☺😋😋

tesekkurler birlikte de olur insallah

Eline sağlik harika gorunuyor😊

Tesekkurler birlikte olsun efemm 😊

Bu kadar emegin, ugrasinin sonucu 0.02 centler olmamali, gayet ozgun ve ozenle hazirlanmis zaman harcanmis guzel bir paylasim olmus. Steemit bunu gormeli ona gore degerlendirmeli, sistemden sogumamak icin al bir neden daha!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64689.90
ETH 3450.92
USDT 1.00
SBD 2.50