Eid Mubarak

in #food6 years ago (edited)

20180617_172517.jpg

Van onze marokkaanse buurvrouw kregen we vandaag een bord koekjes om het Suikerfeest te vieren. Die gaan vast lekker smaken bij een kopje thee😀.

marcovanhassel.gif

Vind je het leuk om andere Nederlandstalige Steemians te ontmoeten? Kom dan langs bij @alldutch! Je vindt ons op Discord : https://discord.gg/9mzqA7H


alldutchnew.gif

Sort:  

he man alles goed? wel blijven posten deze weken we hebben er nog 4 te gaan geloof ik vanaf deze dag. Schiet het al op bij jou? Bij mij niet echt man ik ben bang dat het niet zoveel uithaalt met deze rates maargoed ik heb zelf amper posts gemaakt

Als ik blijf posten en jij ook mn comments blijft upvoten, ga ik denk ik wel winst maken. Dit was vorige week:

Screenshot_20180618-053559.jpg

Dat is best een nice roi

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

yes I confirm I prepared the same for aid

Eid Mubarak for you @marcovanhassel,
May Allah blessed all of we

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64284.72
ETH 2650.82
USDT 1.00
SBD 2.79