American pancakes :) I adore them <3

in #food6 years ago

Zelite nesto slatko, da brzo bude gotovo i da se ne mucite puno? Ja mislim da je pravi izbor Americki palacinci. Potrebno vam je jako malo vremena, a sastojke mozda vec imate u kuci i ne morate izlaziti do prodacnice.

Ja sam napravila i preliv od voca. :)

od sastojka za palacinke vam je potrebno:
-2 jaja
-1/2kg brasna
-300ml mleka
-prasak za pecivo
-secer
-vanila secer ili aroma vanile

umuceno belance

Odvojite zumance od belanceta. Belance umutite u posebnu posudu i dodajte dve kasike secera. Zumance stavite u posebnu posudu, tu dodajte brasno, mleko,prasak za pecivo i umutite, zatim dodajte umucena belanca i vanilin secer i promesajte viljuskom. Jeee, smesa je gotova za pecenjee. Ugrejte tiganj sa malo ulja. Na slikama cete videti kako treba da izgleda palacinjak na tiganju. Sigurno se pitate kako ga okrenuti i kako da znamo da je gotov. Kad pocnu da se pokazuju baloncici (slika ima ispod) pomocu filjuske i noza polako okrenuti palacinjak i jos koji sekund je gotov i mozete staviti na tanjir, i tako sve koliko imate smese. I jedan savet temperaturu sporeta stavite na 3-4.

Idemo sad na preliv koji oboooozavaaam. Ja sam sad trenutno imala zamrznuto voce malina i jagoda. Malinu i jagodu staviti u posudu na sporet isto na 3-4 i dodati pola solje mleka, dve kasicice meda, i 50g secera u prahu. Sve to sjedinite blender stapom. Non stop mesajte jedno 5 minuta i skinite sa sporeta. III gotovo dekorisite svoj tanjir.
P.S. Ukoliko nemate voca mozete koristi med, dzem, krem, banane, sta god uzmete bice bas ukusno.

Izmamite osmeh nekome, kao sto sam ja mom dragom. Nije mu bilo tesko posle nastaviti sa ucenjem.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66397.79
ETH 3460.28
USDT 1.00
SBD 2.61