You are viewing a single comment's thread from:

RE: I prepared THREE Slovak national dishes - did my VEGETARIAN Spanish and English friends like it?

in #food7 years ago

Sníva sa mi alebo ozaj vidím "halušky v sáčku" ?! ako toto možeš podporovať :D

Sort:  

:DD aj som rozmyslal, ci ma tu niekto za to spucuje :D Nuz, vybral som si cestnu cestu uverejnenia tej fotky tak musim teraz trpiet :D

Nechcel som maminu tolko otravovat ked som bol doma a keby ich mam realne robit sam, tak som v kuchyni doteraz a chalani uz davno jedia nejaku objednanu pizzu :D inak dost ma to prekvapilo ale tie halusky chutili uplne normalne...

A bryndzu som so smotanou zmiesal sam!! :D

:D okey, priznanie ti pridáva plusové body ;)
Inak to vyzerá ako super pohostenie a prezentácia slov. kuchyne, takže chválim ;)

btw...any idea ako spravne prelozit "lokse" do AJ?

Popravde netuším... maybe "lokshe" :D Niektoré veci sa asi proste neprekladajú, lokše treba zažiť ;) heh

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60767.58
ETH 2376.67
USDT 1.00
SBD 2.57