You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nalewka z pigwy #1 - nastaw

in #food7 years ago

Świetny pomysł. Będę musiał spróbować przy drugiej partii którą mam do przerobienia.
Na jakim etapie dodajesz cynamon? Razem z cukrem? I jak dużo mniej/więcej oczywiście na takie dwa kilogramy owocu.

Sort:  

Daję na oko, dzisiaj dodawałem dwie laski cynamonu do 4l słoika. Nie polecam dodawać pyłu, strasznie źle się to klaruje, dosłownie kilka dni filtrowania 2l płynu. Cynamon dodaję razem z alkoholem, wyciągam zazwyczaj przed wsypaniem cukru, ale nie jest to konieczne.

()
Z lewej w baniaku 5l zeszoroczny pigwowiec, z prawej dwa tegoroczne w słoikach 4l.

Mam jeszcze jeden słoik 3l, owoców zdecydowanie na więcej. Pewnie pokroję jeszcze te 3l, resztę przeznaczę na dżem.

Cudowna piwniczka :)

Do piwniczki jeszcze temu daleko, w mieszkaniu nie mam zbyt wiele miejsca. Łącznie z paprykowo-ziołowo-owocowym ogródkiem trzymam większość win/nalewek/miodów pitnych u rodziców. Jako że z 40 minut drogi tylko jest, to jest to nawet wygodne.

U siebie mam tylko taką małą szafkę:
()

Aha, czyli masz 2 piwniczki ;)
Ogródek, przetwory, zioła, piwniczka - uwielbiam to :) Zapraszam na mój profil, może znajdziemy wspólne tematy :)

Dziś nastawiam swoją! A u Ciebie zacnie to wygląda!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52