[FILIPINO VLOG] Timelapse: Cooking Ginisang Gulay For Dinner!

in #food7 years ago

26551438_10208201882563587_614377832_n.jpg

I made a time-lapse video of the Ginisang Gulay with pork (can be also substituted with chicken & beef). I hope you like the video.

Thank you for watching the video! :)

Sort:  

Masarap ihain sa aking pamilya...thanks for sharing!

Masarap po talaga. Lalo na pag gulay.

Free vote! Pakain po! hehe

Hahahhaa kain ka lang kabayan

iba na talaga ang huawei :) sarap haha

Hahahaha kaon ya

may pamo naay sud.an hahaha kami tawun gasigeh rag banggus.. makabwesit haha
kuyawa sa taklob hahaha

Hahaha palit ya. Rk na bya ka

Rk dadtow hahaha unemployed mode pako ug dili pa famous sama nimo haha

Asa gud ko na famous ya hahahaha

Lahi rajd ang huawei uy. Papictura mi ana kit ha 😂

Hahahhaa cge maliit na bagay

Cge kay arun magwapa sad ko sama sa ka gwapa sa imong ginisang gulay 😂

Maulaw ko sa cellphoneee

Pag palit na lge xym afford naman nimo ni hapit

Afford najd niya kit. Tihik lang hahahaha

Klaro hahahaha bsag naka withdraw nag 30sbd

hahahha nahurot na oy. daghan mangayo HAHAHAH
mopalit ko kanang iphone x HAHAHAHA

Apili sad ko xy hahaha

Nice cooking sis.

Hahahaha im a boy

Nice cooking

Thanks :)

May chef na ang steemitfamily! Hehe

Hahahaha feeling chef lang po

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57164.70
ETH 2987.55
USDT 1.00
SBD 2.27