Chicken steam roast 🐔🐣 with recipe.... enjoy...

in #food7 years ago

Recipe:
1 kg chicken len.. 4-5 table spoon dahi ly kr halka sa phaint len, zyada dahi ni lena.. Ab iss phainty huey dahi me hasb e zaiqa namak, mirch, crushed red chilli, thori c haldi, garm masla, chat masala aur 1 tbs adrak lehsan ka paist shamil kr k achy se mix kr len. Chicken ko cut lga len. Aur iss dahi waly masaly se achy se marinate kr len.. Aik hour k liye chor den ta k chicken achy se marinate ho jaye.. Mene pately me isko steam kiya hy.. Aik pateely me pani dal kr koi stand rakh len.. Us k oper chalni ya aik bari plate ya steel tray me chicken rakh len.. Chalni mene isliye use ni ki q k chckn k masaly ka pani nikl ata hy.. Mene pateely me stand rakhny k bd aik silver ki plate oper rakhi us me chikcken rakha.. Pateely ko 15 minute pre heat kr len.. Phr stand k oper rakhi plate me chicken pieces alehda alehda kr k rakh den.. Aur pately ka dhakan bnd kr k oper koi heavy cheez rakh den ta k steam bhr na nikly.. 45 minute chicken ko steam krna h.. Us k bd marination wala jo masla baki bach jaye ga us me thora sa lemon ya 1 tsb sirka dal k us me steam kiya hua chicken mix kr len meanz us masaly se halka sa coat kr len.. Then fry kr len..

17.jpg

18.jpg

Sort:  

Looks yummy!!!!!!11

Looks amazing!

I would love to make this recipe, but unfortunately I cannot read your post because I do not speak your language. However the food looks very tasty, I would love to try it someday. Very nice photographs!
maxstacks.PNG

thanks a lot

You got a 2.33% upvote from @postpromoter courtesy of @hammad123!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66804.20
ETH 2581.61
USDT 1.00
SBD 2.66